کالاف دیوتی وارزون موبایل
یحیی رحیمی

مشکلات بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل کفر بازی‌کنان را درآورد

یحیی رحیمی 4 فروردین 1403 14 دیدگاه
4,131 بازدید

اکتیویژن دو روز پیش اقدام به انتشار بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل کرد. هر چند این بازی چندین دوره به‌صورت خصوصی تست و آزمایش شده بود، اما مشکلات و ایراداتی وجود داشت که باعث حیرت و عصبانیت بازی‌کنان شد. اکتیویژن قول داده که مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کند و آپدیت تازه‌ای نیز برای گیمرهای اندرویدی منتشر کرد.

بازی Call of Duty Warzone Mobile امتیازهای منفی در اپ استور و گوگل پلی دریافت کرده است. بسیاری پس از دانلود بازی متوجه شدند که نمی‌توانند وارد حساب کاربری شوند. افرادی حتی پس از ورود به‌حساب کاربری هم نتوانستند وارد بازی شوند و با کرش‌های پی‌در‌پی مواجه شدند. مشکلات دیگری از جمله ارور نبود حافظه، ارور ورود به سرورها و قطعی ارتباط و همچنین افت فریم ریت و عملکرد پر از لگ و باگ بازی باعث شدت تا بسیاری نظرات تند و کنایه‌آمیزی برای توسعه‌دهندگان ثبت کنند.

اکتیویژن پس از دریافت انتقادها، اولین به‌روزرسانی را برای رفع مشکلات منتشر کرد. این آپدیت مشکلی که باعث می‌شد تا از تمام قدرت پردازنده گرافیکی موبایل استفاده نشود را رفع می‌کند. زمان لازم برای دانلود فایل‌های گرافیکی و نصب آنها کاهش یافته و همچنین سریع‌تر بارگذاری می‌شوند. مشکلات گرافیکی و گلیچ‌هایی که توسط بازی‌کنان گزارش شده رفع شده‌اند. تعدادی از گوشی‌هایی که پشتیبانی نمی‌شوند نیز قابلیت نصب بازی را دریافت کرده بودند و این مشکل هم رفع شده است. اگر پردازنده گرافیکی موبایل پشتیبانی نشود، امکان دانلود بازی را نخواهید داشت.

کالاف دیوتی وارزون موبایلمشکلات بازی وارزون موبایل

سازنده از بازی‌کنان درخواست کرده تا به صفحه وارزون موبایل در ردیت بروند و مشکلاتی که با آنها مواجه شده‌اند را گزارش دهند. این آپدیت به‌زودی برای کاربران آی‌او‌اس نیز منتشر می‌شود و می‌توان به تجربه بازی پرداخت. گزارش‌ها نشان می‌دهند که بازی Warzone Mobile روی دستگاه‌های اپل، چه آیفون و چه آیپد، بهتر اجرا می‌شود. البته همچنان با یکی از بدترین انتشارها در تاریخ کالاف دیوتی روبه‌رو هستیم که طرفداران زیادی را ناامید کرد.

یکی از کاربران ردیت نوشته است که او با آیفون 14 پرو مکس بازی می‌کند و مشکل افت فریم دارد. گرافیک بازی نیز گاهی تار می‌شود و انگار با یک اثر سال 2003 روبه‌رو هستیم. همچنین گوشی پس از اجرای بازی به‌شدت داغ می‌شود. یک کاربر آیپد نوشت که گرافیک بازی افتضاح است و بازی، بارها کرش کرده و مشکل لگ و استاتر غیرقابل تحمل است. فشار زیادی هم روی سرورها وجود دارد و ممکن است با پینگ بسیار بالایی مواجه شوید.

اکتیویژن در عین حال یک سری سکه‌های جدید اضافه کرده که با استقبال گیمرها مواجه نشده است. بسیاری نوشته‌اند که آنها بهتر است ابتدا بازی را بهینه‌سازی کنند و مشکلات را رفع کنند و بعد انتظار درآمدزایی داشته باشند. مشکلات کالاف دیوتی وارزون موبایل در حال حاضر چشم‌گیر است و بسیاری برای بار دوم به کالاف دیوتی موبایل رو آورده‌اند. نظر شما چیست؟ آیا با مشکلات و ایرادهای گفته‌شده روبه‌رو شدید؟

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه
  • Avatar

    Alia3ghar

    مهمان

    بازیش بدک نیست،مشکلاتی داره ولی انشاالله که در آینده بهتره میشه،به نظر من باید سرور های کالاف دیوتی موبایل روببندند که مردم رو بیارن به وارزون که حمایت بهتری بشه و پیشرفت کنه،من که از بازی که تازه منتشر شده بیشتر انتظاری ندارم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    خب چه انتظاری دارید کالاف هم اون اولا کم باگ و لگ نداشت همین الآنشم باگ داره،گیم هم کنسولیه تا بخوان در اون حد این نسخه موبایل را ارتقا بدن طول میکشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نمیگم

    مهمان

    با همین فرمون پیش برن مثل اپکس دفن میشه

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه