زمان انتشار GTA 6 تاخیر
یحیی رحیمی

انتشار GTA 6 ممکن است تا سال 2026 به تعویق بیفتد

یحیی رحیمی 4 فروردین 1403 بدون دیدگاه
285 بازدید

رسانه Kotaku مدعی است که تولید بازی جدید مجموعه جی تی آی طبق برنامه پیش نمی‌رود و ممکن است انتشار آن به سال 2026 موکول شود. راک‌استار گیمز از تمامی کارمندان دورکار درخواست کرده به استودیوها بازگردند تا فاز پایانی تولید بازی آغاز شود. ادعای کوتاکو در مورد تأخیر بازی GTA 6 سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد و تعدادی معتقدند که این ادعا بی‌اساس است و باید منتظر گزارش جدید جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، ماند.

راک‌استار گیمز سال گذشته پس از مدت‌ها صبر و انتظار، تریلر اول بازی GTA VI را پخش کرد. در پایان تریلر بود که فهمیدیم این اثر در سال 2025 و برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. طرفداران انتظار داشتند که این اثر دنیای‌باز در سال 2024 منتشر شود و از زمان انتشار آن رضایت ندارند. به نظر می‌رسد که احتمال تمدید توسعه بازی برای یک سال دیگر وجود دارد و راک‌استار گیمز، گزینه به تأخیر انداختن بازی را بررسی کرده است.

کوتاکو مدعی است که زمان انتشار GTA 6 ممکن است به اواخر 2025 یا اوایل 2026 منتقل شود. منابعی که اسامی آنها فاش نشده به کوتاکو اطلاع داده‌اند که برنامه اولیه راک‌استار گیمز، انتشار GTA 6 در اوایل 2025 است. توسعه بازی طبق گفته منابع از زمان‌بندی تعیین‌شده «عقب افتاده» و مدیریت استودیو نگران بروز تأخیر و انتشار بازی در زمان دیرتری است. مسئله‌ای که می‌تواند تأثیر منفی روی برنامه‌ریزی اولیه بگذارد و استراتژی مالی شرکت تیک‌تو را تغییر دهد.

زمان انتشار GTA 6 تاخیرتغییر زمان انتشار GTA 6

مدیران راک‌استار به‌منظور تسریع روند توسعه، تصمیم به بازگردانی کارمندان به استودیو دارند. جیسون شرایر در گزارش ماه گذشته به نگرانی کارمندان اشاره کرد. راک‌استار گیمز بارها فشار کاری زیادی به توسعه‌دهندگان وارد کرده و کارمندان معتقدند که این اتفاق بار دیگر رخ خواهد داد. سازندگان Red Dead Redemption 2، شیفت‌های کاری سنگینی داشتند و سال پایانی با مشکلات روانی و خستگی شدید مواجه شدند. راک‌استار گیمز ممکن است شیفت‌های کاری را افزایش دهد و فشار بیشتری برای تسریع روند توسعه بازی وارد کند.

بازی GTA 6 همچنان برای بهار سال 2025 برنامه‌ریزی شده است. هدف نهایی راک‌استار گیمز تغییر نکرده است. تنها گزینه تأخیر بازی بررسی شده و منابع هم می‌گویند که انتشار بازی در اوایل سال 2025، نامحتمل به نظر می‌رسد. احتمال آنکه زمان انتشار GTA 6 به پایان سال 2025 تغییر کند وجود دارد. در صورتی که اوضاع طبق میل مدیران پیش نرود، گزینه انتشار بازی در اوایل 2026 هم بررسی خواهد شد. تأخیر احتمالی GTA VI روی پخش تریلر دوم و آغاز کمپین تبلیغاتی تأثیر خواهد گذاشت. نظر شما چیست؟ این اثر مورد انتظار چه زمانی به دست بازی‌کنان می‌رسد؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.