دانلود بازی Witchfire برای PC
دانلود بازی Witchfire برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Witchfire برای PC

پارسی گیم 5 مهر 1402 8 دیدگاه
10,112 بازدید

دانلود بازی Witchfire برای کامپیوتر

Witchfire یک شوتر اول شخص چالش برانگیز و غیر قابل بخشش است که در دنیایی تاریک و اتمسفریک که توسط جادوگران شیطانی و نیروهای ماوراء طبیعی گرفتار شده است جریان دارد. Witchfire که توسط The Astronauts، تیم کوچکی که به خاطر کارشان بر روی عناوینی مانند Bulletstorm و Painkiller معروف‌اند ساخته شده، ترکیبی از عناصر روگ لایک و شوترهای مبتنی بر مهارت را تحویل بازیکنان می‌دهد. برای ایجاد یک تجربه گیم پلی وحشیانه و هیجان انگیز سازندگان از هر ابزاری که در دست داشته‌اند استفاده کرده‌اند. این بازی تأکید زیادی بر مهارت بازیکن، بازتاب سریع و تصمیم گیری استراتژیک و دقیق دارد.

Witchfire دست شما را نمی‌گیرد و باید از سختی آن لذت ببرید. این اثر از مدل سنتی پیشرفت موجود در بسیاری از بازی ها پیروی نمی‌کند. در عوض، بر تعقیب بی امان بازیکن توسط نیروهای دشمن که به طور فزاینده‌ای قدرتمند و متنوع هستند، تمرکز می‌کند. همان‌طور که برای بهبود توانایی یا استقامت شخصیت خود سرمایه گذاری می‌کنید، دشمنان با قدرتمندتر شدن، با معرفی انواع جدید هیولاها و تله‌های مرگبار خود را پیشرفت می‌دهد. این موارد یک تجربه گیم پلی چالش برانگیز و پویا را ایجاد می‌کند که در آن بقا به قرارگیری سریع و دقیق شلیک و موقعیت استراتژیک بستگی دارد. پس محصولی عالی برای گیمران حرفه‌ای است.

سیستم مبارزه ای بازی حول اسلحه‌های گرم و جادوهای تاریک ساخته شده است و طیف وسیعی از سلاح‌ها، طلسم‌ها و آیتم‌های جادویی را با توانایی‌های منحصر به فرد ارائه می‌دهد. این آیتم‌ها دارای قدرت‌های ناشناخته‌ای هستند که با رعایت شرایط خاصی قفلشان باز می‌شود. هر چقدر با این ابزارهای قدرتمند مهارت بیشتری پیدا کنید، شانس بیشتری برای زنده ماندن در مناطق مرگبار بازی خواهید داشت. با این حال، پیشرفت شخصیت تنها تمرکز این بازی نیست. تجهیزات شما نیز نقش مهمی در بقای شما دارد. هرچه در این اثر قوی‌تر باشید، بازی با افزایش تعداد دشمن، تله‌ها و باس‌فایت‌ها چالش‌برانگیزتر و متنوع‌تر از قبل می‌شود.

گیم پلی Witchfire بر روی گشت و گذار مراحل متمرکز است، جایی که هدف اصلی شکست دادن یک جادوگر است. برای رسیدن به این هدف، شما باید برای ارتقاء سطح، جمع آوری منابع و تکمیل اهداف، Witchfire را جمع آوری کنید. مردن قبل از فرار از طریق پورتال به معنای از دست دادن منابع ارزشمند، ایجاد یک چرخه بی پایان روگ لایک است که بازیکنان را به چالش می‌کشد تا در هر دست پیشرفت کنند. این بازی در نحوه برخورد شما با هر مرحله انعطاف پذیری دارد. می‌توانید سبک‌های مختلف بازی را آزمایش کنید، سلاح‌های مختلف را تست کنید، منابع را استخراج کرده و در نهایت با باس‌های قدرتمند و سخت روبرو شوید.

داستان Witchfire تاریک و جذاب است که در محیطی گوتیک و ماورایی اتفاق می‌افتد. به عنوان یک شکارچی، شما وظیفه دارید جادوگران و وحشت‌های ماوراء طبیعی را به عنوان آخرین تلاش برای نجات بشریت در یک جنگ مرگبار شکار کنید. فضای بازی بسیار پیچیده است و از عناوینی مانند The Vanishing of Ethan Carter الهام گرفته و عناصر ترسناک گوتیک را با مکانیک‌های سبک شوتر ترکیب می‌کند. در حالی که داستان در مقابل گیم پلی خیلی نمی‌درخشد، همان بخش‌های کوچک نیز باعث ایجاد حس ترس و دسیسه می‌شوند. پس زمینه بازی دنیایی جنگ زده است که هر گوشه آن خطرناک است و جادوگران شرور زندگی می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Demonic Supremacy و Supplice را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Witchfire برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6600K CPU @ 3.50GHz (4 cores)
Memory: 8 GB
Graphics: NVIDIA GTX1050 Ti
DirectX: DirectX 12
Additional Notes: Xbox Controller support, more coming soon

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or later 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.80GHz (6 cores)
Memory: 16 GB
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Desperate for a chance to triumph in the deadly war against witches, the Church calls on forbidden pagan magic to turn willing sinners into immortal witch hunters called preyers.
Armed with powerful spells and fearsome firearms conjured by the best Vatican sorcerers, your mission is to find the infamous witch of the Black Sea, destroy the phantom army that protects her, and retrieve a mysterious artifact that can finally turn the tide of war.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 23.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    بهروز

    مهمان

    این نسخه کامله؟یا دموی بازیه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بهروز

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه کامله ولی به صورت Early Access
      یعنی اینکه بازی قراره کامل تر بشه

  • Avatar

    مسعود

    مهمان

    بنظرم حجمتون را الکی مصرف نکنید بازی جالبی نیست همون 30 دقیقه اول میاید بیرون پاکش میکنید البته کسانی که بازیهای مثل doom را بازی کردن را میگم والا یسری که هر بازی بدی بازی میکنن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ابراهیم در پاسخ به مسعود

      مهمان

      بازی یه چیز سلیقه ای هست.ممکنه بازی که از نظر شما مثلا بیخوده برا کسی دیگه جذاب باشه..خود من بار ها شده تعریف و تمجید یه بازی رو شنیدم و کلی حجم براش صرف کردم ولی خوشم نیومد و همون سی دقیقه اول به قولت پاک کردم.بستگی داره سلیقت چحور باشه

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    روی این سیستم اجرا میشه؟
    CPU core i5-12400 F
    ram 16
    Graphic Nvidia Geforce 1650

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علیرضا در پاسخ به مهدی

      مهمان

      روی اون سیستم رو کیفیت ful اچ دی جواب میده?

  • Avatar

    ehsan k

    مهمان

    سلام کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ehsan k

      پشتیبانی

      سلام
      بله