دانلود بازی The Flower Collectors برای PC
دانلود بازی The Flower Collectors برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Flower Collectors برای PC

پارسی گیم 3 اردیبهشت 1399 2 دیدگاه
8,090 بازدید

دانلود بازی The Flower Collectors برای کامپیوتر

بازی The Flower Collectors یک بازی کارآگاهی است که داستان پلیسی قدیمی را روایت می‌کند که بعد از دیدن یک قتل به فکر پیدا کردن قاتل می‌افتد. تابلو شهر بارسلونا را نشان می‌دهد. سال 1997 به میانه خود رسیده است و آرام در گوشه تصویر یک پلیس سابق با ویلچر از راه می‌رسد و در بهت و تعجب، شاهد یک قتل می‌شود. او که حالا رگه‌های پلیسی‌اش گل کرده است به فکر این می‌افتد که شخصاً وارد ماجرا شود و این آدم پلید را پیدا کند. برای این کار از یک ژورنالیست کمک می‌گیرد. هر دو با دوربینی در دست و لوازم موردنیاز وارد شهر می‌شوند و دربه‌در دنبال این قاتل، سرنخ‌های موجود را بررسی می‌کنند. استودیو Mi’pu’mi Games GmbH بعد از ساخت بازی The Lion’s Song تصمیم به ساخت بازی جدیدی گرفت و این‌طور بود که بازی The Flower Collectors با تمرکز روی داستانی فوق‌العاده به بازار عرضه شد.

بازی‌های ویدیویی معمولاً روی گیم پلی تمرکز بسیار زیادی می‌کنند و برای همین داستان یا آبکی از آب درمی‌آید یا کاملاً شعاری. بازی The Flower Collectors برعکس دیگر نمونه‌ها به داستان چسبیده است و همین باعث شده است که شاهد یک بازی جذاب باشیم. شما نقش شخصیت جورج را بر عهده‌دارید که یک پلیس بازنشسته روی ویلچر است. او برای اینکه اوقاتش را بهتر بگذارند، روی بالکن می‌نشیند وزندگی بقیه را تحت نظر می‌گیرد تا این‌که یک روز شاهد یک صحنه قتل می‌شود و تصمیم می‌گیرد دوباره شغل قدیمی‌اش را به راه بیندازد. این بازی از اینکه تاریک و سیاسی شود اصلاً هراسی ندارد و پنجره دنیای عجیبی را به روی ما باز می‌کند. ازآنجایی‌که شما قادر به راه رفتن نیستید، این روزنامه‌نگار است که به مصاحبه می‌پردازد و شما تنها سرنخ‌ها را کنار هم می‌گذارید و با استفاده از دوربین مخصوص خود به تماشای شهر می‌پردازید. گیم پلی بازی ساده است و وارد جزئیات پیچیده‌ای نمی‌شود.

The Flower Collectors بازگشت پلیسی قدیمی به خاطرات قدیمی است. روزها سپری می‌شود و خواهید دید که کودکان در خیابان بازی خواهند کرد یا اینکه یک کشیش در حال کمک کردن به یک سری بی‌خانمان است. کم‌کم با تمام محیط ارتباط برقرار خواهید کرد و به‌نوعی بازی شمارا یاد فیلم پنجره عقبی هیچکاک خواهد انداخت. این بازی ممکن است انقلابی نباشد اما می‌تواند به‌خوبی شمارا سرگرم خود کند و داستانش را برای مدت‌ها وارد دروازه قصر خیال شما کند. در این سبک نگاهی به L.A. Noire و What Remains of Edith Finch بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی The Flower Collectors با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit processor and operating system: Windows 7SP1, 8, 8.1, 10
Processor: Intel Core i3 3.2 Ghz or AMD Phenom II 3.2 Ghz or greater
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 2GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit processor and operating system: Windows 10
Processor: Intel Core i5 2.67GHz or AMD A6-3670K 2,7 GH
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A detective mystery set in the political powder-keg of Barcelona in 1977. You play Jorge, a retired policeman who uses a wheelchair, struggling with a difficult past. Alone on your balcony, you watch the world pass by through binoculars. One stormy night, you witness a murder. Determined to uncover the truth, you form an unlikely alliance with young ambitious journalist Melinda and start your investigation. Together, you’ll solve a complex mystery by unravelling the secrets of unsuspecting neighbours. Inspired by classic crime noir films and games like Campo Santo’s Firewatch, The Flower Collectors is a detective story with a whole lot of heart.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    سلام خسته نباشید. بازی رو که نصب میکنم و وقتی اجرا میکنم به طور خودکار از تو بازی در بیاد و وارد صفحه همین بازی در استیم میشه که اونجا واسه دانلود کردنش پولی هست. من از دیشب 3بازی از سایتتون دانلود کردم که هر سه همینطور بودن و نتونستم اجراشون کنم . ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به alireza

      پشتیبانی

      سلام
      باید بازی را کرک کنید