دانلود بازی The Wild Eight برای PC
دانلود بازی The Wild Eight برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Wild Eight برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1398 1 دیدگاه
10,357 بازدید

دانلود بازی The Wild Eight برای کامپیوتر

همه ما سریال Lost را یک‌بار هم که شده شنیده‌ایم. عده‌ای که در جزیره‌ای گیر می‌افتند و چالش بقا بلاهای عجیبی سرشان می‌آورد. هیچ‌چیز ترسناک‌تر از سقوط هواپیما به یک جزیره و گم‌شدن میان اقیانوس نیست. این داستان 8 بازمانده است که حالا وسط یکی از جزیره‌های یخی آلاسکا گیر افتاده‌اند و اینجا برعکس جزیره خوش آب‌وهوای سریال لاست، هیچ‌چیزی برای خوردن و بقا وجود ندارد و شما همان پله اول صدای دروازه‌های مرگ را خواهید شنید. بازی The Wild Eight با ایده‌ای فوق‌العاده جالب وارد بازار شده است و استودیو HypeTrain Digital ما را به چالش بزرگی فرامی‌خواند. این بار دیگر قضیه مرگ وزندگی است و باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به خرج داد.

بازی The Wild Eight

هشت در برابر طبیعت وحشی

بازی The Wild Eight داستان 8 بازمانده سقوط هواپیما به آلاسکا است که وسط برف و کولاک گیر می‌افتند. وسط این ناکجاآباد، حتی خاک هم پیدا نمی‌شود و غذا به آرزویی دیرینه تبدیل‌شده است. این 8 نفر اما قرار نیست همین‌طور گرسنه بمانند و وای به‌روزی که تصمیم بگیرند هم دیگر را بخورند. در این بازی جالب باید حقیقت را پیدا کنید و همچنین خود را از این مخمصه تاریک نجات دهید. بازی از دید بالا روایت می‌شود و به‌نوعی حالت استراتژیک نیز به خود می‌گیرد. در این مکان عجیب، چالش‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارند و کلید حل تمام مشکلات وزنده ماندن نیز تنها کار تیمی است و هیچ‌کس قرار نیست به‌تنهایی از دل این یخبندان نجات یابد.

باید تمام محیط اطراف خود را بگردید و راهی برای خروج از این محل پیدا کنید. مرگ هرلحظه به شما نزدیک می‌شود و برای همین بهتر است که زودتر به جواب برسید وگرنه برای همیشه باید این سیاره آبی‌رنگ را وداع گویید. یکی از قابلیت‌های جذاب بازی بخش مولتی پلیر آن است که می‌توان 8 نفر را به‌صورت یکجا پشتیبانی کند و آنگاه شروع به ماجراجویی خطرناک کرد. برای زنده ماندن نیاز به جمع‌آوری منابع و مهمات دارید و قرار نیست همین‌طور به آسان در مقابل طبیعت وحشی بایستید. تمام تلاش شما برای روی پیدا کردن منابع و همچنین راه خروج باشد وگرنه به دست دیگر بازمانده‌ها خورده خواهید شد.

ممکن است برای نجات یافتن در این سرزمین یخ، مجبور به خوردن بخشی از خود نیز شوید! بازی The Wild Eight داستانی فوق‌العاده را در کنار المان‌های سبک بقا روایت می‌کند و مشابه آن را هیچ جا پیدا نخواهید کرد. این بازی در استیم با قیمت 16.99 دلار نیز قابل خرید خواهد بود.

در ادامه برای دانلود بازی The Wild Eight با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher 64bit
Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 450 or higher with 1GB Memory
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Wild Eight is an open world survival simulation video game with procedurally-generated world developed by Yakutian company Fntastic and published by HypeTrain Digital for multiple platforms. The players assume the role of survivors who find themselves stranded in the harsh wilderness of Alaska and must work together to stay alive. Funding for the game was secured through a successful Kickstarter campaign in May 2016. An early alpha version was released through Game Jolt on May 23, 2016. This version of the game doesn’t include multiplayer mode, but it does showcase the game’s visual and play style. It contains resource gathering, hunting, crafting, upgrading and shelter building.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ata.esk

    مهمان

    سلام این نسخه beyond the doors رو هم داره؟

    پاسخ دهید