بازی Balatro موبایل
یحیی رحیمی

بازی محبوب Balatro برای موبایل منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 28 اسفند 1402 بدون دیدگاه
142 بازدید

بازی Balatro به‌عنوان یک اثر روگ‌لایک کارتی چند هفته پیش منتشر شد و توسعه‌دهنده به دنبال انتشار آن برای موبایل است. سازنده بازی بالاترو در گفتگو با کاربران ردیت، انتشار نسخه اندروید و آی‌او‌اس را تائید کرد. این بازی کارتی در طی چند هفته اخیر، ده‌ها هزار نفر بازی‌کننده را مشغول به خود کرده و اثری اعتیادآور خوانده شده که می‌تواند ساعت‌ها بازی‌کننده را با روند هیجان‌انگیزش سرگرم کند.

بازی Balatro به‌عنوان یک اثر مستقل توسط تنها یک بازی‌ساز با نام مستعار LocalThunk ساخته شده است. او در گفتگو با کاربران ردیت تائید کرد که نسخه سوییچ، کامپیوتر و مک‌ او ‌اس را به تنهایی ساخته است و در حال کار روی پورت موبایل است. در حال حاضر تاریخ انتشار نسخه موبایل Balatro مشخص نیست، اما طرفداران برای تجربه بازی از طریق موبایل هیجان‌زده هستند. در حال حاضر تنها راه برای تجربه بازی در محیط‌های عمومی و هنگام سفر، خرید نسخه نینتندو سوییچ است.

نسخه ویژه کنسول‌های بازی ایکس باکس و پلی‌استیشن منتشر شده است و قرار است که دیسک بازی نیز در صورت حمایت بیشتر بازی‌کنان، تولید و عرضه شود. بازی‌کنان نگران هستند که در صورت انتشار نسخه موبایل بالاترو از کار و زندگی بیفتند. بسیاری در طی هفته اخیر «معتاد» این بازی شده‌اند و ساعت‌های متوالی به تجربه آن پرداخته‌اند. روند روگ‌لایک باعث شده بتوانید تا بی‌نهایت این بازی را تجربه کنید و همچنان دلیل تازه‌ای برای تجربه آن داشته باشید.

بازی Balatro موبایلنحوه ساخت بازی Balatro

توسعه‌دهنده در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نحوه ساخت اثر اشاره کرد. بسیاری بازی Slay the Spire را به‌عنوان منبع الهام آن یاد می‌کنند و سازنده در پاسخ گفت که هیچ‌کدام از عناوین روگ‌لایک کارتی را بازی نکرده است. او تلاش کرده تا بازی مخصوص خود را بسازد و از دیگر آثار مشابه دوری کرده است. او حتی فکر نمی‌کرده که بالاترو بتواند به موفقیت برسد و پس از انتشار نظرات منتقدان بود که فهمید عنوانی فوق‌العاده ساخته است. منتقدان امتیازهای عالی به بازی کارتی جدید اعطا کردند.

حدود نیم میلیون نسخه از بازی Balatro تا روز ششم مارس به فروش رفته است. این بازی به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شد و درآمد کسب‌شده به توسعه‌دهنده کمک می‌کند تا حالت‌های بیشتری را به بازی اضافه کند. او زمان مشخصی برای آپدیت‌های بعدی اعلام نکرد و معتقد است که طرفدارها نباید چشم‌انتظار آپدیت‌های بعدی باشند. در نهایت قرار است قطعات موسیقی بیشتری به بازی اضافه شود و تغییرات بیشتر در راه هستند. نظر شما در مورد نسخه موبایل Balatro چیست؟ آیا این بازی کارتی را تجربه کردید؟

منبع:‌ ComicBook

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.