بازی Spider-Man: The Great Web
یحیی رحیمی

امکان ساخت مرد عنکبوتی موردعلاقه در Spider-Man: The Great Web وجود داشت

یحیی رحیمی 28 اسفند 1402 بدون دیدگاه
313 بازدید

شرکت سونی، ساخت بازی Spider-Man: The Great Web را لغو کرده است. انتشار ویدیو کوتاهی از این بازی آنلاین در هفته گذشته، سر و صدای زیادی به پا کرد. کانسپت آرت بازی لغو‌شده مرد عنکبوتی لو رفته و نشان می‌دهد که بازی می‌کنان می‌توانستند مرد عنکبوتی موردعلاقه خود را بسازند و نیازی به استفاده از شخصیت‌های پیتر، مایلز و گوئن نداشتند.

استودیو اینسامنیاک گیمز در سال 2024 مورد حمله هکرها قرار گرفت. تمامی پروژه‌های این استودیو فاش شد و 1.6 ترابایت اطلاعات محرمانه در دسترس عموم قرار گرفت. ویدیو و تصاویر بازی مارول ولورین فاش شد، ساخت Marvel’s Spider-Man 3 تائید شد و از پروژه‌های جانبی نیز اطلاع پیدا کردیم. یکی از این پروژه‌ها که تولید آن لغو شده و قرار نیست هیچ‌گاه منتشر شود، اثری آنلاین و چندنفره از دنیای ابرقهرمانی اسپایدرمن بود.

بازی Spider-Man: The Great Web اجازه می‌داد تا بازی‌کنان همراه دوستانشان به گردش در شهر بپردازند. امکان تار نوردی در نیویورک به‌صورت دست جمعی وجود داشت. این بازی طبق تصاویر و ویدیوها، شخصیت گوئن استیسی را به دنیای مارول اسپایدرمن می‌کشاند. این شخصیت مکمل بیشتر در کتاب‌های کمیک حضور یافته و در فیلم‌های سینمایی اخیر نیز نقش مهمی ایفا کرده است. فرصت حضور او در بازی‌های جدید مرد عنکبوتی با لغو اثر جدید از بین رفت.

بازی Spider-Man: The Great Web ویژگی‌های بازی لغو شده اسپایدرمن

بررسی تصاویر مفهومی بازی The Great Web نشان می‌دهد که امکان ساخت مرد عنکبوتی موردعلاقه وجود داشت. بازی دارای قابلیت خلق کاراکتر بود و در واقع هر فردی می‌توانست شخصیت خود را بسازد و به یک اسپایدرمن تبدیل شود. چندین مدل کاراکتر و آواتار شخصی در بین تصاویر بازی یافت شده و می‌توانیم ببینیم که بخش طراحی کاراکتر چه قابلیت‌هایی دارد. بازی‌کنان می‌توانستند صورت، مو، فرم بدن، صدا و نشان عنکبوتی را تعیین کنند.

پخش تصاویر جدید باعث ناراحتی بیشتر طرفداران مرد عنکبوتی شد. بسیاری ایده این بازی را فوق‌العاده می‌دانند و دلیل لغو بازی را متوجه نمی‌شوند. گروهی حتی یک عریضه برای بازگردانی اثر و «نجات» آن تنظیم کرده‌اند و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به امضاء آن دعوت می‌کنند. مشخص نیست که آیا سونی در آینده این پروژه را ادامه می‌دهد یا خیر. در حال حاضر آنها هیچ برنامه‌ای برای تولید این بازی آنلاین ندارند و مدتی پیش، بخشی از کارمندان استودیو اینسامنیاک گیمز را هم اخراج کردند و تعداد نیروهای خود را کاهش داده‌اند.

استودیو اینسامنیاک گیمز سال گذشته، بازی Marvel’s Spider-Man 2 را منتشر کرد. آنها قرار است امسال نسخه کامپیوتر بازی را منتشر کنند و در ادامه به ساخت مارول ولورین نیز ادامه می‌دهند. نظر شما در مورد بازی لغوشده Spider-Man: The Great Web چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.