بازی Fallout 5 سریال فال‌آوت
یحیی رحیمی

ایده‌های Fallout 5 به خلق داستان سریال فال‌آوت کمک کرده است

یحیی رحیمی 22 اسفند 1402 بدون دیدگاه
54 بازدید

جاناتان نولان، خالق سریال Fallout هفته گذشته در مورد ماهیت آن صحبت کرد. او معتقد است که سریال، نسخه غیرتعاملی و نمایشی بازی Fallout 5 است و اینکه آنها انگار بازی بعدی این مجموعه نقش‌آفرینی را ساخته‌اند. تاد هاوارد، مدیر استودیوهای بتسدا در گفتگو تازه‌ای به این نظر واکنش نشان داد و گفت که سریال از ایده‌های فال‌اوت 5 دوری کرده و این بازی به شکلی روی روایت سریال تأثیر گذاشته است، اما داستان بازی جدید کاملاً متفاوت است.

تاد هاوارد در مورد روند ایده پردازی سریال گفت: «بعضی ایده‌‌ها بودن که من بهشون گفتم که آنها را دنبال نکنید ، به خاطر اینکه می‌خواهیم در بازی Fallout 5 از آنها استفاده کنیم.» طرفداران این مجموعه برای دریافت شماره پنجم باید مدت زیادی منتظر بمانند و قرار نیست به این زودی به آن دست پیدا کنند. تاد هاوارد در حال کار روی بسته الحاقی بازی Starfield است و سپس نوبت به بازی الدر اسکرولز 6 می‌رسد و آنگاه بازی فال‌آوت بعدی ساخته خواهد شد.

هاوارد در ادامه به ماهیت سریال Fallout پرداخت: «ترجمه و آداپته داستان موجود موردبحث نبود، این‌طور بود که این مجموعه چطور ادامه پیدا می‌کرد و خب به یک سریال تلویزیونی رسیدیم.» کارگردان سریال آزادی عمل کامل برای روایت داستان مستقلی دارد و قرار نیست داستان هیچ‌کدام از بازی‌ها، نقطه به نقطه روایت شود. در نتیجه تماشای سریال فال‌‌آوت، هیچ نیازی به تجربه بازی‌های اصلی ندارد و این نکته توسط تاد هاوارد تائید شد.

بازی Fallout 5 سریال فال‌آوتماهیت سریال Fallout

دو شورانر سریال فال‌آوت که روی پروژه‌های مهمی مانند کاپیتان مارول، سریال آفیس و سیلیکون ولی کار کرده‌اند، نظر متفاوتی در مورد انتظارات طرفداران دارند. آنها معتقدند که آداپته کردن یک بازی جهان‌باز کار ساده‌ای نیست. در واقع بازی‌کننده دنیای پیرامون با حرکت داخل آن تجربه می‌کند. آنجا مجبور شده‌اند تا یک داستان متفاوت را روایت کنند و اگر سعی می‌کردند تا یکی از بازی‌ها را به سریال تبدیل کنند، اعتراض‌ها بالا می‌گرفت. هیچ بازی‌کننده‌ای، فال‌آوت را مانند دیگری تجربه نمی‌کند و سیر وقایع متفاوت است.

شرکت آمازون اولین تریلر رسمی را هفته گذشته پخش کرد و حدود یک ماه دیگر شاهد پخش سریال خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید که داستان به چه شکلی روایت می‌شود و جهان سریال چه تفاوت‌هایی با بازی خواهد داشت. در صورتی که فکر می‌کردید این سریال همان Fallout 5 است، باید گفت که هویت آن مستقل خواهد بود. به شکل دیگر، ایده‌هایی که تاد هاوارد برای بازی پنجم در نظر دارد، باعث شکل‌گیری داستان سریال شده و شورانرها از آن ایده‌ها دوری کرده‌اند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.