ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons
یحیی رحیمی

ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons فاجعه است

یحیی رحیمی 9 اسفند 1402 1 دیدگاه
473 بازدید

ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons چند روز دیگر منتشر خواهد شد و بررسی اولیه نشان می‌دهد که با یک بازسازی ضعیف و اشتباه روبه‌رو هستیم. پی‌سی گیمر به بررسی بازی جدید و مقایسه آن با نسخه اصلی پرداخته و نشان داده که بازسازی انجام‌شده در قد و قواره اثر اصلی نیست و اشتباهات بزرگی در روند توسعه گرفته شده است. ریمیک بازی برادرها: افسانه دو پسر ضعیف عمل کرده است.

بازی Brothers: A Tale of Two Sons یک اثر شگفت‌انگیز با داستانی احساسی در مورد دو پسر نوجوان بود که برای نجات پدرشان تلاش می‌کردند. بازی‌کننده می‌توانست هر دو شخصیت را با یک کنترلر هدایت کند. دیگر آثار جوزف فارس مانند A Way Out و It Takes Two نیازمند دو نفر بودند و بازی برادرها از این لحاظ، تفاوت ویژه‌ای با بقیه داشت.

ریمیک این بازی مشهور سال گذشته توسط شرکت 505 Games معرفی شد. جوزف فارس، خالق بازی، هیچ دخالتی در بازسازی اثر نداشته است. در واقع استودیو Starbreeze، این اثر را به شرکت 505 Games فروخته است و یک استودیو دیگر را برای بازسازی اثر به خدمت گرفته است. بازی جدید هرچند از لحاظ فناوری پیشرفت کرده، اما سبک طراحی هنری بازی اصلی را به هم ریخته است و حس و حالی کاملاً متفاوت دارد.

Brothers: A Tale of Two Sons Remakeتصمیمات اشتباه در ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons

گرافیک دو بازی تفاوت‌های زیادی دارند. سبک طراحی بازی اصلی گرم و پررنگ و لعاب بود و به شک کتاب داستان کودکان طراحی شده بود. ریمیک انجام‌شده، حرکات و ظاهر کاراکترها را بهتر کرده است و یک فضای واقع‌گرایانه را ارائه داده که تنها شبیه دموهای خام موتور آنریل است. کاراکترها که ظاهر دوستانه‌ای داشتند در نسخه جدید، کاملاً پلاستیکی به نظر می‌آیند. حتی کات‌سین یا صحنه‌های سینمایی تغییر یافته و در نتیجه حس و حال اولیه از بین رفته است. تغییرات جدید باعث شده تا معنی و مفهوم صحنه‌های مهم از میان رود.

صحنه ابتدایی بازی که گفتگو میان پسرها و دکتر را نشان می‌‌داد، بدون دیالوگ، بسیار عالی طراحی شده بود. این صحنه در ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons بسیار بد کارگردانی شده و آن مفهوم صحنه اول را از بین برده است. در واقع تصمیماتی که در حین بازسازی گرفته‌شده به روایت کلی بازی صدمه وارد کرده است. جدا از آن یک افکت گرافیکی تلخ و تاریک اضافه شده است. بازی اصلی فضای پررنگی داشت و این فضا و پالت رنگ به حل معماها کمک می‌کرد. ترکیب رنگ جدید باعث شده تا معماها پیچیده شوند و نتوان سریع پاسخ را پیدا کرد.

تنها نکته مثبت در مورد نسخه جدید، رابط کاربری و متن‌های بهتر است. بسیاری از کاربران ردیت اعلام کردند که این بازی هیچ نیازی به بازسازی نداشت و سبک طراحی هنری آن خاص و منحصر به فرد بود. بازسازی اثر در یک مسیر اشتباه پا گذاشته و آن روح و هسته بازی اصلی را کشته است. ریمیک بازی برادرها: افسانه دو پسر، امروز نهم اسفند برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    چند ساله بازی ساز ها نه تنها بازی جدید شون داغون شده حتی ریمیک یا ریمستر بازی های قدیمی هم بهش گند می زنن????????????????????‍♂️

    پاسخ دهید