Halo پلی استیشن هیلو
یحیی رحیمی

مدیر سابق ایکس باکس از انتشار بازی Halo برای پلی استیشن می‌گوید

یحیی رحیمی 19 اسفند 1402 بدون دیدگاه
115 بازدید

شایعات زیادی در مورد انتشار بازی‌های ایکس باکس برای پلی استیشن منتشر شد. مایکروسافت در نهایت انتشار 4 بازی برای پلتفرم سونی را تائید کرد. ردموندی‌ها برنامه‌ای برای انتشار بازی‌های بزرگ مانند استارفیلد برای پلی استیشن ندارد. پیتر مور، مدیر سابق ایکس باکس مدعی است که همیشه صحبت‌هایی برای انتشار بازی Halo برای پلی استیشن وجود داشته و اینکه مایکروسافت بالاخره دست از کسب و کار تولید کنسول می‌کشد.

پیتر مور که مسئولیت هدایت ایکس باکس در نسل هفتم را بر عهده داشت، گفتگو تازه‌ای با رسانه IGN داشته است. او به انتشار بازی‌های انحصاری برای پلتفرم سونی واکنش نشان داد و گفت: «فکر می‌کنم می‌خواهند آرام به آب بزنند و ببیند که نتیجه چه خواهد بود. یادم است گفتگوهایی در مورد انتشار هیلو برای پلی استیشن وجود داشت. شما باید مداوم به‌تمامی سناریوها فکر کنید و مهم نیست که آنها چقدر بی‌معنی و رادیکال باشند، باید تمامی جوانب را بسنجید.

بازی هیلو هیچ‌گاه برای پلی استیشن منتشر شد و به نظر می‌رسد که این اتفاق در طی سال‌های آینده هم رخ نمی‌دهد. افشاگر معتبری به‌تازگی از تولید پورت پلی استیشن بازی Starfield خبر داده است. این اثر جدید بتسدا ممکن است در طی سال جاری میلادی به پلتفرم سونی منتقل شود. البته این شایعات توسط فیل اسپنسر رد شده است و ایکس‌باکس نمی‌خواهد فرمت کسب و کار خود را به این سادگی تغییر دهد.

Halo پلی استیشن هیلوانتشار بازی Halo برای پلی استیشن؟

پیتر مور در ادامه به دوران Xbox 360 اشاره کرد و گفت که آنها فکر می‌کردند که دوران کنسول دیگر به سر می‌آید و باید چاره دیگری بیندیشند: «در سال 2007 می‌گفتیم که این دیگر آخرین نسل از کنسول خانگی است. آیا تلویزیون‌هایی تولید می‌شوند که تراشه مخصوصی برای اجرای بازی دارند و فقط یک دسته نیاز خواهد بود؟» این پرسش که سال 2007 مطرح شده در حال حاضر به واقعیت تبدیل شده است. سرویس xCloud اجازه می‌دهد تا با یک دسته بازی و اتصال اینترنت، بهترین بازی‌های روز را تجربه کرد.

مدیر سابق ایکس باکس معتقد است که مایکروسافت بالاخره روزی دست از تولید کنسول فیزیکی برمی‌دارد و راه دیگری را امتحان می‌کند. شان لیدن مدیر سابق پلی‌استیشن در مصاحبه مشابهی به عناوین انحصاری اشاره کرد. او معتقد است که انتشار انحصاری اثری که بیش از 200 میلیون دلار هزینه داشته باشد، اشتباه است و لازم است فروش بازی از طریق انتشار روی پلتفرم‌های دیگر تضمین شود. باید دید آیا زمانی می‌رسد که بازی مانند Halo Infinite در دسترس گیمرهای پلی‌استیشن قرار گیرد و در حال حاضر این اتفاق بسیار بعید و دور از انتظار به نظر می‌آید. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.