داستان بازی Assassin’s Creed Hexe
یحیی رحیمی

اطلاعاتی تازه از داستان بازی Assassin’s Creed Hexe فاش شد

یحیی رحیمی 8 اسفند 1402 بدون دیدگاه
491 بازدید

تام هندرسون در گزارش تازه‌ای به عناوین جدید مجموعه بازی آساسینز کرید پرداخت. او به‌طور اختصاصی به سیستم های Assassin’s Creed Red اشاره کرد و گزارش داد که المان‌های لایو سرویس و بتل پس در آن به کار رفته‌اند. وی در ادامه به بازی Assassin’s Creed Hexe اشاره کرده است و معتقد است که یکی از تاریک‌ترین داستان‌های تاریخ این مجموعه محبوب را خواهیم دید.

شرکت یوبی‌سافت حدود دو سال پیش از بازی جدید مجموعه آساسینز کرید با اسم رمز Hexe رونمایی کرد. لوگو بازی و جزئیات اندکی از آن در دسترس است. می‌دانیم که داستان بازی به دوره پایانی امپراتوری روم مقدس می‌پردازد و روی ساحره‌سوزی متمرکز است. این دوره را می‌توان یکی از تاریک‌ترین‌ها در تاریخ بشر خواند و توهم و جنون جای عقلانیت را گرفته بود و انبوهی از انسان‌ها به دلایل بی‌اساس زنده‌زنده سوزانده شدند. پرداختن به این دوره تاریخی در بازی جدید آساسینز کرید، هدف جدید یوبی‌سافت است.

تام هندرسون در گزارش جدید نوشته است که با تاریک‌ترین بازی آساسینز کرید تابه‌حال روبه‌رو هستیم. وی در ادامه اعلام کرد که شخصیت اصلی بازی، بانویی به نام السا است و البته این اسم قطعی نیست و ممکن است تغییر پیدا کند. به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی درخطر اعدام قرار می‌گیرد و باید به‌طور مستقیم با گروهی از افراط‌گرایان بجنگد. البته داستان‌های تمامی بازی‌های اخیر این مجموعه بر اساس تئوری توطئه بوده و هیچ‌کدام به وقایع تاریخی واقعی توجه نکرده‌اند و صرفاً یک داستان تخیلی با بهره گرفتن از شخصیت‌های تاریخی مختلف روایت شده است.

داستان بازی Assassin’s Creed Hexeشخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Hexe

نکته قابل‌توجه آن است که بازی Assassin’s Creed Hexe قرار است تنها یک شخصیت اصلی داشته باشد و آن هم زن خواهد بود. اولین بار این اتفاق در بازی Assassin’s Creed Chronicles: China رخ داد که یک شاهد حضور یک شخصیت مؤنث بودیم. یوبی‌سافت حتی زمان توسعه آساسینز کرید اودیسه نیز تنها شخصیت مؤنث را در نظر داشت و در ماه‌های پایانی و پس از درخواست‌های متعدد، شخصیت مرد را اضافه کرد. آنها پس از مدت‌ها تصمیم گرفته‌اند تا داستان یک آساسین زن را به‌طور کامل روایت کنند. شخصیت اصلی طبق گزارش‌ها ساحره‌ای جوان خواهد بود که در امپراتوری مقدم روم، آلمان امروزی، زندگی می‌کند.

تام هندرسون در پایان اعلام کرد که بازی Hexe در سال 2026 منتشر می‌شود و احتمال به تأخیر افتادن آن هم وجود دارد. این بازی بخشی از پروژه Infinity خواهد بود و یوبی‌سافت المان‌هایی مانند بتل پس را هم برای اولین بار در این مجموعه بازی ارائه خواهد داد. باید منتظر دریافت اطلاعات بیشتر ماند، اما تمرکز فعلی یوبی‌سافت روی بازی جدید با اسم رمز Red است که در ژاپن فئودال جریان دارد و داستان دو شخصیت زن و مرد را روایت خواهد کرد. قرار است برای اولین بار یک آساسین سیاه‌پوست و آفریقایی ببینیم. نظر شما در مورد داستان بازی Assassin’s Creed Hexe چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.