بازی Assassin’s Creed Red لایو سرویس
یحیی رحیمی

بازی Assassin’s Creed Red دارای المان لایو سرویس و بتل پس است

یحیی رحیمی 8 اسفند 1402 2 دیدگاه
423 بازدید

شرکت یوبی‌سافت در سال 2021 از یک پروژه مرموز به نام Assassin’s Creed Infinity رونمایی کرد. این پروژه یک هاب ویژه برای تمامی بازی‌های آساسینز کرید است و آنها را به یکدیگر متصل می‌کند. تام هندرسون در گزارش تازه‌ای به المان‌های لایو سرویس بازی Assassin’s Creed Red اشاره کرد. او مدعی است که بازی جدید آساسینز کرید که در ژاپن جریان دارد، شباهت‌های زیادی به یک محصول لایو سرویس یا آنلاین دارد.

پروژه Infinity اجازه می‌دهد تا تمامی بازی‌ها و عناوین مجموعه آساسینز کرید با یک کلیک اجرا شوند. دیگر لازم نیست که تک‌تک بازی‌ها را نصب کرد و بلکه دسترسی به آنها از طریق یک هاب ویژه ممکن شده است. اما هدف اصلی این پروژه، ارائه یک فروشگاه آیتم است. بازی‌کنان می‌توانند آیتم‌های تزئینی مانند لباس و اسکین بخرند و به پروژه‌هایی دسترسی داشته باشند که از طریق بتل پس در اختیار آنها قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، فرمول لایو سرویس برای یک بازی داستانی به کار رفته است.

بازی‌های اخیر این مجموعه مانند Assassin’s Creed Valhalla نیز یک سری المان‌های لایو سرویس داشتند. اکثر بازی‌کنان هیچ اهمیتی به بخش آنلاین نمی‌دانند و تجربه کلی بازی را مدنظر داشتند. تام هندرسون می‌گوید که پروژه لایو سرویس آساسینز کرید که یوبی‌سافت آن را با عنوان Infinity معرفی کرده است، هنگام انتشار بازی Assassin’s Creed Red در دسترس قرار می‌گیرد. بازی‌کنان برای اولین بار با المان‌هایی مانند بتل پس روبه‌رو خواهند شد و تجربه متفاوتی از یک بازی داستانی پیدا خواهند کرد.

بازی Assassin’s Creed Red لایو سرویسبازی Assassin’s Creed Red و پروژه جدید یوبی‌سافت

برنامه‌ریزی جدید یوبی‌سافت به این شکل است که هر دو سال یک بار، یک آساسینز کرید تراز اول منتشر شود. در بین این دو بازی بزرگ، پروژه‌های کوچک‌تری در دسترس قرار گیرند. قرار است بازی کاملاً آنلاین Assassin’s Creed Invictus در سال 2026 منتشر شود. استودیو مونترال مشغول توسعه این بازی است و برای اولین بار شاهد یک اثر کاملاً آنلاین از این مجموعه محبوب خواهیم بود. بازی جدیدی با اسم رمز Hexe نیز قرار است پس از سال 2026 منتشر شود. این بازی به امپراتوری روم مقدس می‌پردازد و عصر ساحره سوزی را روایت می‌کند.

پروژه‌های دیگری از جمله ریمیک بازی آساسینز کرید 4 در دست ساخت هستند. پروژه دیگری با اسم رمز Nebula در برنامه قرار دارد. یک ریمیک دیگر هم برنامه‌ریزی شده است. بازی کوآپ یا گروهی با اسم رمز Raid نیز در دستور کار قرار دارد و در نتیجه طرفداران یوبی‌سافت، حداقل یک دهه محتوا جدید دریافت خواهند کرد. یوبی‌سافت سال گذشته با لغو تعدادی از پروژه‌ها، اکثر سرمایه و متخصصان خود را به پروژه‌های آساسینز کرید اختصاص داد و انتظار دارد که این بازی‌های جدید، وضعیت مالی آنها را بهبود بخشند. نظر شما چیست؟ از Assassin’s Creed Red با المان‌های لایو سرویس استقبال می‌کنید؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Shayan

    مهمان

    یه شکست دیگه برای کمپانی تریلر سازی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    در اصل پروژه جدید یوبی سافت برای شیر دوشی هرچه تمام از سری بازی اساسینز و جذب کردن اسکناس های گیمر های بدبخت مثل اهنر ربا????????‍♂️????????‍♂️????????‍♂️

    پاسخ دهید