حجم دانلود بازی Stellar Blade
یحیی رحیمی

حجم دانلود بازی Stellar Blade فاش شد

یحیی رحیمی 7 اسفند 1402 بدون دیدگاه
390 بازدید

بازی جدید استودیو Shift Up حدود دو ماه دیگر منتشر خواهد شد. دیسک بازی Stellar Blade به دست تعدادی از فروشگاه‌ها در کشور ژاپن رسیده است و اطلاعات تازه‌ای بر اساس جلد بازی فاش شده است. Genki از کاربران توییتر، تصویری از جلد بازی استلار بلید را منتشر کرد که روی پشت جعبه، حجم دانلود بازی نوشته شده است. طرفداران این بازی باید انتظار دانلود حدود 35 گیگابایت فایل را داشته باشند.

حجم اعلام شده مربوط به نسخه پلی استیشن 5 است. همچنین این حجم ممکن است اشتباه باشد، به عبارت دیگر هنوز 2 ماه تا انتشار باقی مانده و فایل‌های بازی تکمیل نشده است. پشت جلد نوشته شده است:‌ «بیش از 35 گیگابایت فضای خالی باید داشته باشید.» به عبارت دیگر استودیو می‌تواند بازی را با حجم 50 و 60 گیگابایت هم منتشر کند و ادعا کند که این حجم از 35 گیگابایت بیشتر است. البته حجم بازی‌های PS5 به دلیل مکانیسم فشرده‌سازی فایل از دیگر پلتفرم‌ها و به‌خصوص کامپیوتر کمتر است.

مدیرعامل استودیو شیفت آپ در مصاحبه تازه‌ای از طول داستان بازی Stellar Blade گفت. وی اعلام کرد که تمام کردن بخش داستانی اصلی حدود 25 ساعت زمان نیاز دارد. البته اگر بخواهید تمامی تروفی‌های بازی را به دست آورید و هیچ محتوایی باقی نگذارید، حدود 30 تا 50 ساعت وقت لازم دارید. با این حساب 35 گیگابایت حجم با میزان داستان کلی هم‌خوانی دارد. انتظار می‌رود که یک آپدیت حجیم هنگام انتشار در دسترس قرار گیرد و در نتیجه حجم بازی را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

حجم دانلود بازی Stellar Bladeحجم بازی Stellar Blade

بازی استلار بلید روز 26 آوریل (هفتم اردیبهشت 1403) به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. این بازی رده‌بندی سنی +17 سال را از کمیته رده‌بندی سنی آثار سرگرمی دریافت کرد و شامل نبردهای خونین و همچنین برهنگی است. این بازی سه حالت گرافیکی مختلف از جمله رزولوشن (4K)، پرفورمنس (60 فریم) و میکس (ترکیبی از هر دو حالت قبل) دارد. چندین درجه سختی و پشتیبانی کامل از دسته دوال‌سنس نیز وجود دارد. مدیر استودیو در مصاحبه‌ای گفته بود که طراحی شخصیت اصلی اهمیت زیادی برای آنها داشته و ساعت‌ها وقت صرف طراحی دقیق او کرده‌اند.

گیم پلی بازی Stellar Blade به‌صورت اکشن هک اند اسلش سوم شخص طراحی شده است. تمرکز آن روی نبردهای دقیق با دشمنان است و باید حرکات دشمن را دفع کرد و ضربات دقیقی وارد کرد. دنیای بازی آزادانه طراحی شده است و می‌توان در محیط به جستجو پرداخت و حتی مأموریت‌های جانبی را طی کرد. یک سری چک‌پوینت و مکان ویژه برای پر کردن خون شخصیت اصلی وجود دارد و طراحی بازی به‌نوعی به Star Wars Jedi Fallen Order  و بیشتر Nier: Automata شباهت دارد. حجم دانلود Stellar Blade حدود 35 گیگابایت خواهد بود و منتظر انتشار آن در دو ماه آینده باشید.

حجم بازی استلار بلیدمنبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.