کنسول جدید نینتندو سوییچ
یحیی رحیمی

کنسول جدید نینتندو در سال 2024 عرضه نمی‌شود

یحیی رحیمی 28 بهمن 1402 بدون دیدگاه
69 بازدید

کنسول جدید نینتندو طبق ادعای چندین منبع مختلف در سال 2024 عرضه نمی‌شود و اوایل 2025 وارد بازار خواهد شد. پدرو انریکه، ژورنالیست برزیلی در ویدیو جدیدی گفته است که پنج منبع مختلف در مورد کنسول نینتندو سوییچ 2 اطلاع‌رسانی کرده‌اند و برنامه‌های نینتندو طبق این منابع، تغییر جدی پیدا کرده است.

خبرگزاری VGC از چندین منبع مختلف شنیده که نینتندو به ناشران بازی در مورد تاریخ عرضه کنسول جدید اطلاع‌رسانی کرده است. آنها سوییچ 2 را در سه ماهه اول سال 2025 عرضه خواهند کرد. استودیوهای بازی‌سازی که مشغول توسعه اثر برای کنسول بعدی هستند نیز اطلاعیه رسمی دریافت کرده‌اند. نینتندو اعلام کرده که کنسول بعدی آنها که قرار بود اواخر 2024 عرضه شود تا اوایل 2025 وارد بازارها نخواهد شد. تأخیر ایجادشده باعث شد تا عمر کنسول نینتندو سوییچ یک سال افزایش پیدا کند.

ناشران بازی معتقدند که تأخیر ایجادشده باعث می‌شود تا نینتندو با دست پر نسل بعدی را رقم بزند. این شرکت ژاپنی می‌خواهد بازی‌های بهتری را هنگام عرضه کنسول در دسترس قرار دهد. در نتیجه برنامه‌های اولیه را تغییر داده است. با این حساب احتمال اینکه کنسول جدید Nintendo در ماه‌های آینده معرفی شود به حداقل رسید. یورو گیمر در گزارش جداگانه‌ای تائید کرد که کنسول سوییچ 2 قرار نیست امسال منتشر شود و سه ماهه اول 2025 را در نظر گرفته است. دلیل تأخیر ایجادشده نیز افزایش تعداد بازی‌های جدید هنگام انتشار است.

کنسول جدید نینتندو سوییچ مشخصات کنسول جدید نینتندو

چندین منبع به VGC گفته‌اند که در حال ساخت بازی برای نینتندو سوییچ 2 هستند. طبق گفته آنها، کنسول جدید مشابه سوییچ است و کارکرد هیبرید حفظ شده است. به نظر می‌رسد که اندازه صفحه به هشت اینچ افزایش یافته است و خبری هم از صفحه‌نمایش اولد نیست. قرار است کنسول جدید نینتندو با صفحه‌نمایش از نوع ال‌سی‌دی عرضه شود. کارت گرافیک ویژه انویدیا نیز برای این کنسول طراحی شده است و به نظر نوعی از فناوری DLSS نیز پشتیبانی می‌شود.

با تغییر زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2، بسیاری انتظار پخش قسمت جدید دایرکت و ادامه پشتیبانی از کنسول فعلی را دارند. قرار است نینتندو دایرکت جدید در هفته آینده پخش شود و هدف آن، نمایش بازی‌های شخص ثالث است که برای سوییچ منتشر می‌شوند. به نظر بازی Pentiment و Hi-Fi Rush از سوی ایکس باکس در دایرکت جدید حضور داشته باشند. جف گراب مدعی است که نینتندو، پخش قسمت جدید دایرکت را به دلیل آماده‌سازی معرفی دو بازی انحصاری مایکروسافت به تعویق انداخته است.

در صورتی که منتظر عرضه کنسول جدید Nintendo در سال جاری میلادی بودید، بهتر است دست نگه‌دارید. کنسول سوییچ همچنان یک سال دیگر معتبر است و بازی‌های تازه‌ای هم برای آن در راه هستند. بازی Mario vs Donkey Kong نیز روز گذشته منتشر شد. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.