Nintendo
علی رحمانیان

نینتندو قصد دارد بازی‌های کاملاً جدیدی را تولید کند

علی رحمانیان 23 فروردین 1400 بدون دیدگاه
168 بازدید

در طول سالیان اخیر نینتندو با انتقاد افراد زیادی روبرو بوده است؛ چرا که این شرکت همیشه روی فرنچایزهای قدیمی مثل ماریو، زلدا و پوکمون تمرکز می‌کند و همواره روی ساخت دنباله‌های متعدد برای آن‌ها تأکید دارد و ریسک ساختن آی پی‌های جدید را به جان نمی خرد. حتی با اینکه نینتندو طی چند سال گذشته بازی‌های جدیدی مثل Splatoon، ARMS، Xenoblade Chronicles و Ring Fit Adventure را به بازیکنان خود معرفی کرده امان انتقادات کماکان پابرجا هستند. حال شرکت Nintendo می‌خواهد قدمی در جهت رضایت این دسته از بازیکنان بردارد و به سمت توسعه‌ی فرنچایزهای کاملاً جدید حرکت کند.

Shuntaro Furukawa، مدیر شرکت نینتندو به‌تازگی در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ی Nikkei داشته بیان کرده است که جهت باقی ماندن در عرصه‌ی رقابت، نینتندو قصد دارد در آینده روی آی پی‌های کاملاً جدید تمرکز کند اما درعین‌حال به سرمایه‌گذاری خود بر روی بازی‌های قدیمی این شرکت هم مانند Mario و Zelda ادامه خواهد داد.

Shuntaro Furukawaبازی‌های ویدئویی در زندگی شما ضروری نیستند و برای اینکه بازیکنان در مدت‌زمان محدود خود، بتوانند آن‌ها را انتخاب کنند، این بازی‌ها حتماً باید سرگرم‌کننده باشند. رقابت سخت است و من هم آدم خوش‌بینی نیستم. من در حال حاضر به بررسی جنبه‌ها و بخش‌های مختلفی از سرگرمی مطالعه می‌کنم. ما در آینده به سمت ساخت سری بازی‌های جدید خواهیم رفت و هم‌زمان به توسعه‌ی بازی‌های قدیمی مثل ماریو و زلدا نیز ادامه می‌دهیم.

البته این آثار کاملاً جدید پیش رو می‌توانند در حد و اندازه‌ی فرنچایزهای بزرگ و باسابقه‌ی نینتندو ظاهر شوند و مورد استقبال بازیکنان قرار گیرند، باید صبر کنیم تا در آینده جواب آن مشخص شود. در حال حاضر نینتندو در حال ساخت The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 است و تعداد زیادی از گیمرها بی‌صبرانه منتظر انتشار آن هستند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.