محمد علی کلی WWE 2K24
یحیی رحیمی

محمد علی کلی به فهرست کشتی‌گیران WWE 2K24 اضافه شد

یحیی رحیمی 18 بهمن 1402 بدون دیدگاه
210 بازدید

شرکت 2K Games از اولین تریلر و جزئیات گیم پلی بازی WWE 2K24 رونمایی کرد. این بازی بیش از 200 کشتی‌گیر مختلف را ارائه می‌کند و قرار است که تعداد کشتی‌گیرها به مرور افزایش پیدا کند. شرکت 2K در اقدام قابل توجهی از حضور کاراکتر محمد علی کلی، بوکسور مشهور، خبر داد. کلی به‌عنوان اسطوره در این بازی حضور می‌یابد و می‌توان او را در مقابل کشتی‌گیرهای مشهور کشتی کج قرار داد و نبردهای نفس‌گیری را تجربه کرد.

طرفداران جدید WWE ممکن است از حضور یک بوکسور در میان کشتی‌گیران اصلی تعجب‌زده شود. باید گفت که محمد علی کلی هیچ‌گاه به ورزش نمایشی کشتی کج ورود نکرد. اما او یکی از داوران مهمان و ویژه در اولین رقابت رسلمانیا بود. اگر در مورد اولین دوره مسابقات تحقیق کنید، خواهید که مسابقه میان هالک هوگان و مستر تی در مقابل رادی پایپر و پل ارندرف با داوری افتخاری محمد علی کلی در 31 مارس 1985 برگزار شد. اما این نکته چه ارتباطی به بازی امسال دارد؟

بازی WWE 2K24 قرار است چهل‌سالگی مسابقات رسلمانیا را جشن بگیرد. شرکت 2K از آنجایی که محمد علی در اولین مسابقه حضور داشت، کاراکتر مجازی او را طراحی کرده است. نسخه جدید قابلیت بازی به‌عنوان داور افتخاری را اضافه کرده است. در نتیجه محمد علی کلی را می‌توان به‌عنوان داور افتخاری انتخاب کرد و به رینگ مسابقات پا گذاشت. باید دید که چه حرکاتی برای کلی طراحی شده است. او یک بوکسور بود و بدون شک طراحی حرکات مخصوص او باید با الهام از ورزش بوکس انجام شود.

محمد علی کلی WWE 2K24حضور محمد علی کلی در بازی WWE 2K24

چندین اسطوره ورزش کشتی کج نیز در تریلر گیم پلی جدید دیده می‌شوند. هالک هوگان و جان سینا و شان مایکلز در بازی جدید حضور دارند. تریپل اچ و آندرتیکر نیز جزو دیگر اسطوره‌های بازی هستند. شرکت 2K تصمیم گرفته تا کامل‌ترین بازی کشتی کج ممکن را بسازد و در نتیجه اکثر کشتی‌گیرهای معروف را جذب کرده است. محتوای زیادی هم برای بازی در نظر گرفته شده است تا گیمرها بتوانند ساعت‌های زیادی مشغول بازی باشند.

بخش داستانی و مدیریت تیم مخصوص آفلاین‌گیمرها طراحی شده است. بخش آنلاین نیز مسابقات متفاوتی دریافت کرده است. رسلمانیا ویژه‌ای به مناسبت تولد چهل‌سالگی این رقابت‌ها در انتظار شماست. شرکت 2K هنگام معرفی اولیه از تغییرات گرافیکی ویژه و گیم پلی گفت. به نظر می‌رسد که سطح جزئیات بازی نسبت به نسخه‌های قبلی افزایش یافته است. نسخه ویژه بازی WWE 2K24 روز پنجم مارس (پانزدهم اسفند) به‌طور رسمی برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.