معرفی بازی WWE 2K24
یحیی رحیمی

بازی WWE 2K24 به طور کامل معرفی شد: تاریخ انتشار و پلتفرم‌ها

یحیی رحیمی 2 بهمن 1402 بدون دیدگاه
4,465 بازدید

شرکت 2K و استودیو Visual Concepts به طور رسمی از بازی WWE 2K24 برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر رونمایی کردند. نسخه استاندارد بازی در روز هشتم مارس (18 اسفند) منتشر می‌شود، اما نسخه ویژه به مناسبت بزرگداشت 4 دهه از مسابقات رسلمانیا در روز پانزدهم اسفند قابل تجربه خواهد بود.

کودی رودز، کشتی‌گیر حرفه‌ای WWE و کهنه‌کارها این ورزش محبوب، ستاره کاور بازی جدید کشتی کج است. این کشتی‌گیر پر ماجرا در رسلمانیا 38 پس از شش سال غیب به WWE بازگشت و توانست ست رولینز را شکست دهد. او ستاره چند سال اخیر رسلمانیا است و به همین دلیل روی کاور نسخه استاندارد قرار گرفته است. نسخه ویژه بانوان و همچنین دیلاکس ادیشن بازی نیز کاورهای متفاوتی دارند.

نسخه ویژه «چهل سال با رسلمانیا» یا Forty Years of WrestleMania شامل کاور کشتی‌گیرهای مطرح و ستاره‌های سابق این ورزش همچون راک، آندرتیکر، هالک هوگان و استون کلد است. شرکت 2K به این مناسبت، چندین حالت جدید را همانند آمبولانس و داور مهمان ویژه اضافه کرده‌اند. دو حالت تازه به بخش MyRise اضافه شده و قابلیت‌های ویژه‌ای در راه هستند. طبق گفته‌ها، 200 سوپراستار مختلف از جمله ستاره‌های سابق و اخیر در این بازی حضور دارند.

توسعه‌دهنده از گرافیک واقع‌گرایانه و همچنین انیمیشن‌های بهبودیافته به‌عنوان تغییرات بازی جدید یاد کرده است. بیش از 90 درصد از حالت‌های چهره آپدیت شده است و دوربین‌ها نیز واقع‌گرایانه، جریان مسابقه را دنبال می‌کنند. این بازی در نوع خود کامل‌ترین ترکیب کشتی‌گیرها را دارد و به پاس چهل سال برگزاری مسابقات رسلمانیا، محتوای ویژه‌ای تدارک دیده شده است. گیم پلی بازی نیز حالت لایو اکشن دریافت کرده و مثل پخش تلویزیونی شده است. چهار حالت زیر نیز به مسابقات اضافه شده‌اند:

  1. Special Guest Referee
  2. Ambulance Match
  3. Casket Match
  4. Gauntlet Match

معرفی بازی WWE 2K24تغییرات بازی WWE 2K24

امکان بازی آنلاین به‌صورت هشت نفره در حالت رویال رامبل به بازی WWE 2K24 اضافه شده است. حالت‌های قبلی این مجموعه مانند وار‌گیم، TLC، سابمیشن و قفس نیز بازگشته‌اند تا یکی از کامل‌ترین بازی‌های کشتی کج را شاهد باشیم. گیم پلی بازی نیز قابلیت‌هایی مانند سوپر فینیشر دریافت کرده و ضربه زدن به حریف‌های خارج رینگ نیز ساده‌تر شده است. سلاح‌های بیشتری از جمله سطل آشغال، گیتار و میکروفن اضافه شده و امکان پرتاب این سلاح‌ها به‌سوی حریف نیز وجود دارد. هفت داور رسمی کشتی کج نیز در طی مسابقات شما را همراهی خواهند کرد.

بخش MyGM که شبیه‌ساز مدیریت برند WWE است، مسابقات بیشتری دریافت کرده و همچنین می‌توان استعدادیابی کرد، دراماهای بیشتری را دنبال کرد و همچنین امکان خرید و فروش ستاره‌ها نیز بین برندها اضافه شده است. در بخش MyFaction می‌توانیم تیم موردعلاقه خود را بسازید و مدیریت کنید و حتی در حالت رقابتی (Rank) با دیگر بازی‌کنان مسابقه دهید. در بخش MyRise نیز دو خط داستانی جدید را دنبال کنید که در نوع خود بسیار جالب و جذاب است.

تصاویر ویژه بازی WWE 2K24 تغییرات زیادی در طراحی مدل‌ها نشان نمی‌دهند، اما باید دید گیم‌پلی یا جریان بازی چطور است. منتظر انتشار بازی کشتی کج 2024 در تاریخ هجدهم اسفند برای PS4 و PS5، ایکس‌باکس وان و سری و کامپیوتر باشید. نظر شما در مورد بازی جدید چیست؟

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.