BioShock
یحیی رحیمی

نسخه بعدی BioShock به صورت رسمی در حال توسعه است

یحیی رحیمی 19 آذر 1398 بدون دیدگاه
479 بازدید

استودیو 2K Games بالاخره تایید کرده است که نسخه جدیدی از سری بازی BioShock در استودیو Cloud Chamber تحت توسعه است. این استودیو اخیرا سرپا شده است و دارای دو دفتر یکی در شهر نواتو ایالات کالیفرنیا و دیگری نیز در مونترئال قرار دارد. این همکاری جهانی قرار است توسط Kelly Gilmore رهبری شود که نزدیک 20 سال است مشغول به ساخت بازی های ویدیویی است و عنوان های Civilization و XCOM نیز نتیجه کارهای اوست.

او در مصاحبه اخیر خود گفته است که استودیو Cloud Chamber را برای ساخت دنیاهای جدید راه انداخته است و قرار است که مرزهای ساخت بازی های ویدیویی جابه جا شود:

Kelley_Gilmoreما می خواهیم مرزهای ساخت یک مدیوم در صنعت بازی های ویدیویی را جابه جا کنیم. تیم ما در ذات و همچنین باورها خود به زیبایی، قدرت و تنوع باور دارد. ما گروهی از بازی سازان کاملا با تجربه هستیم و حتی تعدادی از توسعه دهندگان مسئول در BioShock را نیز همراه خود داریم و این افتخار است که به عنوان عضوی از 2K روی این فرانچایز برجسته کار کنیم.

در ادامه مدیر 2K Games به نام David Ismailer نیز از رضایت خود در مورد کار با این استودیوی جدید گفت:

هر چه ما به فرایند رشد محصولاتمان ادامه می دهیم، با فرصت های سرمایه گذاری جدید و افراد فوق العاده آشنا می شویم. BioShock یکی از همین بازی هاست و از نظر منتقدان فوق العاده تحسین شده است و همچنین یکی از بهترین بازی های نسل قبلی کنسول ها نیز بود. صبر برای دیدن داستان سرایی قدرتمند و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص آن سخت است و حالا این استودیو جدید ما به نام Cloud Chamber است که هدایت تولید بازی را به دست گرفته است.

خب حالا می دانیم که BioShock جدید واقعا تحت توسعه است اما این به معنی آن است که سریعا شاهد یک بازی جدید خواهیم بود و ممکن است نسخه بعدی برای کنسول های نسل نهم مانند PS5 و Xbox Scarlett عرضه شود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.