ریمیک The Witcher 1
یحیی رحیمی

المان‌های بد و به‌دردنخور در ریمیک The Witcher 1 حذف می‌شوند

یحیی رحیمی 11 بهمن 1402 بدون دیدگاه
226 بازدید

ریمیک بازی The Witcher 1 که در حال حاضر توسط استودیو Fool’s Theory انجام می‌شود، تمامی المان‌ها و محتوای بد و تاریخ مصرف گذشته بازی اصلی را حذف می‌کند. قرار است که جنبه‌های منفی بازی ویچر 1 در بازسازی آن به‌طور کامل کنار گذاشته شود و گیم پلی امروزی و بهتری را ببینیم.

مدیرعامل استودیو Fool’s Theory در گفتگو با گیمزرادار در مورد The Witcher Remake اظهارنظر کرد. او شخصاً روی بازی دوم و سوم کار کرده است و میزان پیشرفت پروژه جدید را توضیح داد. او می‌گوید که «زیر و روی» بازی اصلی را تحلیل می‌کنند تا بخش‌های به درد نخور و بد را حذف کنند و بازسازی کاملی از این المان‌ها انجام دهند. استودیو در عین حال، بخش‌های عالی و اساسی بازی اصلی را نگه خواهد داشت و به تجربه کلی بازی خدشه‌ای وارد نمی‌کنند.

مدیر استودیو در مورد جنبه‌های بد و منفی بازی ویچر 1 صحبت نکرد و به قولی وارد جزئیات نشد. به نظر می‌رسد که کلکسیون هنری گرالت که شامل کاراکترهایی که با آنها رابطه عاطفی برقرار کرده بود می‌شد، به بازی جدید راه پیدا نمی‌کنند. دیگر المان‌های بازی نیز به‌طور کامل باید بازسازی شوند. برای نمونه سیستم نبرد بازی همان دوران نیز تاریخ مصرف گذشته بود و نیازمند تغییرات اساسی است. در صورتی که سیستم نبرد مدرن استفاده شود و بخش‌های بی‌کیفیت حذف شوند، یک بازی بسیار جذاب در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

ریمیک The Witcher 1 ویچر 1میزان پیشرفت تولید The Witcher 1

در حال حاضر اطلاعات بسیار اندکی در مورد ریمیک The Witcher وجود دارد. در سال 2022 بود که فهمیدیم این بازی با آنریل انجین 5 بازسازی می‌شود. همچنین دنیای بازی حالت آزاد یا جهان‌باز پیدا می‌کنند و طراحی آن به بازی ویچر 3 نزدیک خواهد شد. استودیو سی‌دی پراجکت به تازگی کار با آنریل انجین 5 را آغاز کرده است. کار با این موتور گرافیکی ساده نیست و بهینه‌سازی بسیار زیادی باید انجام شود. در نتیجه تولید اثر بیشتر از آنچه انتظار می‌رود طول خواهد کشید. هیچ‌کدام از بازی‌هایی که با آنریل انجین 5 ساخته شده‌اند، عملکرد خوبی روی کامپیوتر نداشته‌اند.

سی‌دی پراجکت مشغول تولید بازی The Witcher 4 است. تمام تمرکز آنها روی این پروژه قرار دارد و احتمالاً دو سال دیگر وارد چرخه انتشار خواهد شد. ریمیک ویچر 1 نیز قرار است پس از آن منتشر شود و در نتیجه حداقل سه سال دیگر باید صبر کرد. به نظر می‌رسد که فرایند تحقیقاتی این پروژه هنوز تکمیل نشده است و صحبت‌های مدیرعامل نشان می‌دهد که پروژه، وارد مرحله تولید نهایی نشده است. نظر شما در مورد ریمیک ویچر 1 چیست؟ آیا انتظار زیادی از آن دارید؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.