دانلود بازی Heads Will Roll Reforged Happily Ever After برای PC
دانلود بازی Heads Will Roll Reforged Happily Ever After برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Heads Will Roll Reforged Happily Ever After برای PC

پارسی گیم 11 بهمن 1402 بدون دیدگاه
2,389 بازدید

دانلود بازی Heads Will Roll Reforged Happily Ever After برای کامپیوتر

بازی Heads Will Roll Reforged یک نقش آفرینی بقای چالش برانگیز است که بازیکنان را در قلب جنگ افسانه‌ای صد‌ساله بین پادشاهان انگلیس و فرانسه فرو می‌برد. بازیکنان که به عنوان یک سرباز فروتن با هدف ساده بقا شروع می‌کنند، داستانی غیرخطی را دنبال می‌کنند که بر اساس تصمیم‌هایشان باز می‌شود که یا منجر به تبدیل شدن آنها به مهیب‌ترین و محترم‌ترین شوالیه دوران شده یا در هرج و مرج جنگ از بین خواهند رفت. این بازی مکانیک بقا را با نبردهای نوبتی ترکیب می‌کند و بازیکنان را ملزم می‌کند تا در داخل و خارج از نبردها تصمیمات دقیق بگیرند. این بازی ارزش تکرارپذیری بالایی را نیز ارائه می‌کند.

سیستم مبارزه پیچیده فاکتورهای مختلفی مانند آمار شخصیت، مهارت سلاح، میزان خستگی، صدمات و صدها آیتم مختلف را در نظر می‌گیرد. این ترکیب منحصربه‌فرد یک تجربه استراتژیک و جذاب ایجاد می‌کند، جایی که هر حرکت می‌تواند مسیر جنگ و سرنوشت شخصیت بازیکن را تعیین کند. بازی دارای یک سیستم غارت گسترده است که بیش از 200 آیتم مختلف را ارائه می‌کند. از سلاح‌ها و زره‌های قرون وسطایی گرفته تا خرده‌ریزه‌ها، سموم، لوازم پزشکی و اقلام صنایع دستی. توانایی ترکیب آیتم‌ها برای ساخت اقلام پزشکی و کاربردی و همچنین انواع مختلف مهمات کمان، به جنبه بقای بازی عمق بسیار زیادی می‌بخشد.

اگر از تجربه بازی اصلی لذت بردید، پس بسته الحاقی Happily Ever After را نیز امتحان کنید. این بسته مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و محتوای جدید را معرفی می‌کند و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا ازدواج کرده و زندگی فراتر از میدان جنگ را تجربه کنند. بازیکنان اکنون می‌توانند تصمیم بگیرند که از زندگی ماجراجویی کناره گیری کنند و با ازدواج با یکی از دختران موجود در بازی به آرامش برسند. با این حال، به دست آوردن قلب دختر منتخب تضمینی نیست و یک عنصر رمانتیک به گیم پلی اضافه می‌کند. هر ازدواج با پایان موضوعی منحصر به فرد خود همراه است و امکان تجربه مجدد بازی را حتی بیشتر از قبل می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Old World Wonders and Dynasties و Crusader Kings III Friends and Foes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Heads Will Roll Reforged Happily Ever After برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Any CPU with SSE2 instruction set support: Intel Pentium 4+, AMD Athlon 64+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Any graphics card that is not completely obsolete
DirectX: Version 8.1
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX® Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Upon deciding to settle down and retire from adventuring the player will now be able to marry and spend the rest of his life with a girl of his choice. If, of course, he manages to capture her heart first. The DLC increases the number of possible endings while also expanding them with much more detailed epilogues that properly conclude each of the possible story routes. The DLC also brings several new story events including an alternative ending to the Outremer campaign that will see the player go on his own personal crusade against a seemingly invincible enemy and — if successful — become a true Lord of the Desert. Or forever perish in the sands.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.