دانلود بازی Old World Wonders and Dynasties برای PC
دانلود بازی Old World Wonders and Dynasties برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Old World Wonders and Dynasties برای PC

پارسی گیم 29 دی 1402 بدون دیدگاه
4,407 بازدید

دانلود بازی Old World Wonders and Dynasties برای کامپیوتر

بازی Old World Wonders and Dynasties یک بازی استراتژیک تاریخی است که بازیکنان را به دنیای پیچیده حکومت سلسله‌ها، دیپلماسی شدید و جنگ بزرگ سوق می‌دهد. این بازی یک بسته الحاقی برای عنوان جذاب Old World محسوب می‌شود. به عنوان یک رهبر، امپراتوری خود را در طول نسل‌های مختلف هدایت می‌کنید، با چالش‌های مدیریت یک سلسله، برخورد با پادشاهان رقیب و ساختن میراثی که در طول تاریخ تکرار می‌شود، روبرو می‌شوید. هسته اصلی بازی حول مدیریت پیچیده سلسله شما می‌چرخد. به طور استراتژیک ازدواج کنید، وارثان خود را پرورش دهید و از پیچیدگی‌های روابط خانوادگی عبور کنید.

هر یک از هفت پادشاهی درون بازی دارای چهار خانواده نجیب است که هر کدام مزایای منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند که فرمانروایی شهرهای شما به آنها سپرده شود. روابط خانوادگی را از طریق رویدادها، اعمال و ازدواج به دقت مدیریت کنید تا هماهنگی را حفظ کنید و از مزایای بیشتری بهره‌مند شوید. با این حال اگر آنها را ناراحت کنید یا اجازه دهید آنها بیش از حد قدرتمند شوند، با خطر مواجه شدن با خشم آنها مواجه خواهید شد. این بازی دنیایی پر جنب و جوش پر از شخصیت‌هایی را ارائه می‌دهد که دارای هویت، نقاط قوت و ضعف متمایز هستند. این بازی توانایی سرگرم کردن شما برای صدها ساعت را خواهد داشت.

جنگجویان مشهور، فیلسوفان، مهندسان و غیره را برای آموزش فرزندانتان، رهبری ارتش و تقویت سلطنت خود استخدام کنید. شخصیت‌ها در طول زمان تکامل می‌یابند، شخصیت‌ها، ویژگی‌های جدید، پیری و در نهایت از بین می‌روند و فضایی را برای نسل بعدی باقی می‌گذارند. این بسته الحاقی، 30 راه جدید برای شروع بازی شما، با رهبران سلسله های دیگر که ویژگی های منحصر به فرد و شرایط شروع را ارائه می دهند، معرفی می کند. به عنوان شخصیت‌های تاریخی بازی کنید که هر کدام یک سبک متمایز را ارائه می‌دهند. این بسته الحاقی عمق استراتژیک بازی اورجینال را جلو برده و کلی محتوای هیجان انگیز به آن اضافه خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Old World The Sacred and The Profane و Old World Heroes of the Aegean را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Old World Wonders and Dynasties برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i3-4570 (quad-core) / AMD® Ryzen™ 3 2200G (quad-core)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750 (2 GB) / AMD® Radeon™ HD 7950 (3 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i5-8600K (hexa-core) / AMD® Ryzen™ 7 1700X (octa-core)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 (6 GB) / AMD® Radeon™ R9 390X (8 GB)
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Old World – Wonders and Dynasties introduces 30 unique ways of starting your game with the addition of new rulers, alongside eight new wonders with which to leave a lasting legacy. Each empire has received multiple new leaders to choose from, bringing additional starting conditions, family trees, traits, and events with them. Rule with an iron fist using Sulla’s unique Dictator trait, be the envy of other monarchs with Khufu’s ability to build countless wonders at reduced cost, or quickly forge a massive empire with Nebuchadnezzar’s rapid expansion. New wonders are at your disposal to open up new opportunities throughout a campaign – acquire free specialists with the Jerwan Aqueduct, become the trade capital of the world with the Al Khazneh, or spawn an endless army of swordsmen with the Colosseum.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.39 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.