بازی WWE
یحیی رحیمی

الکترونیک آرتز در حال مذاکره با WWE‌ برای ساخت بازی کشتی کج است

یحیی رحیمی 18 اسفند 1400 بدون دیدگاه
706 بازدید

در حالی که بازی WWE 2K22 به‌زودی توسط شرکت 2K Games‌ برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر می‌شود؛ شرکت EA تصمیم به مذاکره با WWE به‌منظور احیاء یکی از فرنچایزهای قدیمی است. بنابر آخرین اخبار بازی، الکترونیک آرتز برنامه‌های بزرگی برای ساخت بازی کشتی کج دارد و این خبر خوبی برای طرفدارانی است که منتظر انتشار یک بازی باکیفیت و لایسنس شده هستند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از وب‌سایت Fightful Wrestling، مذاکرات بر سر ساخت یک بازی جدید توسط الکترونیک آرتز با WWE شروع شده است و این دو شرکت بر سر حق امتیاز برند و ورزشکاران رسمی صحبت‌هایی داشته‌اند. این مذاکرات هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و در صورتی که توافق میان این دو حاصل شود؛ همکاری با شرکت 2K Games پایان خواهد یافت و الکترونیک آرتز مالک لایسنس رسمی این مجموعه خواهد بود.

بازی کشتی کج WWE‌ شرکت  EA

پایان همکاری WWE‌ با 2K

در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی از مذاکرات میان EA‌ و WWE منتشر نشده است و صرفاً می‌دانیم که این مذاکرات می‌تواند به همکاری این شرکت با 2K Games‌ و برند رسمی WWE 2K پایان دهد. با توجه به اینکه وب‌سایت Fightful Wrestling منبع امن و مطمئنی به‌حساب می‌آید، باید این خبر را جدی گرفت و مانند شایعه‌‌ای بی‌اساس به آن نگاه نکرد. گفتنی است شرکت 2K‌ مدت‌هاست حق امتیاز مجموعه بازی کشتی کج WWE را بر عهده دارد و این انحصار می‌تواند پایان پذیرد.

شرکت EA حق امتیاز بازی‌های مختلفی از جمله فیفا، Madden و NHL را بر عهده دارد و دریافت لایسنس WWE می‌تواند برگ برنده‌ی بزرگی برای این شرکت آمریکایی باشد. با توجه به ضعف شرکت 2K در انتشار یک بازی باکیفیت در طی چند سال اخیر، EA می‌تواند یک بازی بهتر با موتور گرافیکی جدید و مشابه فیفا ارائه دهد و این قرارداد درنهایت به نفع طرفداران کشتی کج خواهد بود. سرویس EA Play که در اختیار کاربران گیم پس هم قرار دارد؛ فرصتی مناسب برای تجربه بازی خواهد بود. البته الکترونیک آرتز سابقه‌ی جالبی با توجه به ریزتراکنش‌ها و سیاست مبتنی بر سودآوری ندارد.

گفتنی است مدیران WWE از عدم موفقیت و کیفیت بازی‌های ساخته‌شده رضایت ندارند و مایل به تغییر قرارداد هستند. مذاکرات میان Take-Two‌ و مدیران WWE از سال گذشته میلادی شروع شده است؛ اما انتشار ضعیف بازی WWE 2K20 در نهایت منجر به کاهش سودآوری و عدم تأمین سود کافی شد. این همکاری می‌تواند در صورت موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات با الکترونیک آرتز قطع شود و بازی کشتی کج تحت برند EA منتشر شود. نظر شما چیست؟‌ آیا همکاری با EA‌ به نفع بازی‌های این مجموعه خواهد بود؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.