ریمستر بازی The Last of Us 2
یحیی رحیمی

انتقاد از ریمستر The Last of Us 2 کارگردان بازی را به تعجب وا داشت

یحیی رحیمی 28 دی 1402 بدون دیدگاه
478 بازدید

متیو گالانت، کارگردان ریمستر The Last of Us 2 از انتقادات حول بازی تعجب‌زده شده است. او در مصاحبه تازه‌ای به اعتراض‌ها واکنش نشان داد و معتقد است که این بهترین شیوه برای تجربه بازی آنها است. بسیاری از گیمرها و جامعه ویدیوگیم از انتشار دوباره بازی لست آو آس 2 انتقاد کردند و حجم ریمسترهای پلی‌استیشن را غیرقابل قبول خواندند. این بازی همچنین هیچ تغییر گرافیکی خاصی نسبت به نسخه اصلی نداشته است.

متیو گالانت در مصاحبه با VGC گفت که دلیل بهت و حیرت بازی‌کنان از انتشار دوباره بازی را متوجه نمی‌شود. او معتقد است که این بهترین شیوه برای تجربه بازی است و اینکه آنها به دنبال ارائه بهترین نسخه از بازی هستند. او در این مورد گفت: «اگر مالک کنسول پلی‌استیشن هستید و این مجموعه را تازه شروع می‌کنید، شما می‌توان بهترین تجربه ممکن ار به لطف نسخه جدید بازی مخصوص PS5 ببرید.» سونی سال گذشته بازی The Last of Us Part 1 را هم برای PS5 منتشر کرد تا هر دو بازی با بهترین کیفیت ممکن در دسترس مالکان PS5 باشد.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات وارده به ریمستر The Last of Us 2، انتشار زودهنگام بود. بسیاری معتقدند که نسخه اصلی گرافیک خوبی دارد و هیچ نیازی به انتشار دوباره نبود. به‌خصوص آنکه بازی با پسوند ریمستر منتشر می‌شود و به نوعی یک نسخه جداگانه قلمداد می‌شود. در حالی که تغییرات گرافیکی در آن حد نیست که بتوان آن را یک نسخه جداگانه حساب کرد. به‌خصوص که بازی جدید با وضوح 4K 60FPS اجرا نمی‌شود و باید آن را یک آپدیت نسل جدید خواند که با مبلغ قابل‌توجهی به طرفداران این مجموعه فروخته می‌شود.

ریمستر بازی The Last of Us 2عدم استقبال از ریمستر The Last of Us 2

بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی چنین نسخه‌ای را با نام آپدیت نسل جدید و کاملاً رایگان منتشر کرده‌اند. آپدیت نسل جدید The Witcher 3، ویژگی‌های بیشتری به این اثر نسبت به ریمستر لست آو آس 2 اضافه کرد و کاملاً هم رایگان بود. ناتی‌داگ البته یک حالت روگ‌لایک به نام No Return اضافه کرده است. شما یکی از کاراکترها را انتخاب می‌کنید و سپس با امواج پی در پی دشمن می‌جنگید. در عین حال دو مرحله حذف‌شده نیز اضافه شده‌اند که شما را با نحوه توسعه آثار ناتی‌داگ آشنا می‌کنند.

متیو گالانت در ادامه افزود:‌ «فکر می‌کنم افرادی که منتظر نسخه PS5 بودند نسبت به این بازی هیجان‌زده‌اند. من خودم یکی از این افراد هستم و خوشحالم که توانستیم این بازی را ارائه دهیم. اگر این بازی به درد همه نمی‌خورد، هیچ اشکالی ندارد.» کارگردان در مصاحبه قبلی گفته بود که حجم محتوای اضافه‌شده، انتشار دوباره بازی را توجیه می‌کند. طرفداران همچنان معتقدند که نسخه جدید از لحاظ گرافیکی تغییر قابل‌توجهی ندارد و صرفاً یک شیوه دیگر برای کسب درآمد از بازی‌کنان است. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.