دانلود بازی Tennis Manager 2022 برای PC
دانلود بازی Tennis Manager 2022 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tennis Manager 2022 برای PC

پارسی گیم 4 خرداد 1401 بدون دیدگاه
6,008 بازدید

دانلود بازی Tennis Manager 2022 برای کامپیوتر

با اینکه بازی‌های ورزشی که در آن می‌توانید در نقش تیم‌های افسانه‌ای مختلف بازی کنید، محبوبیت زیادی بین گیمرها دارند، ولی یکی دیگر از ژانرهای ورزشی که در صنعت گیم سروصدا کرده، بازی‌های مدیریتی است. در یک بازی مدیریت ورزشی، شما به عنوان یک مدیر باید تیم ورزشی خود را از صفر به یکی از افسانه‌ای‌ترین تیم‌های دنیا تبدیل کنید. این موضوع با اینکه برای ورزش فوتبال بازی‌های مختلفی تولید کرده، ولی بازی‌های ورزشی دیگر نیز از غافله عقب نیفتاده‌اند. یکی از این محصولات قدرتمند مربوط به بازی تنیس بوده و نام فرنچایزش Tennis Manager است که جدیدترین نسخه‌اش به تازگی عرضه شده است.

بازی Tennis Manager 2022 تازه‌ترین شماره از یک سری بازی به شدت محبوب یعنی مدیریت تیم‌های تنیس است. این بازی‌ها به دست استودیوی Rebound CG ساخته و منتشر می‌شوند. شما کنترل یک مدیر آکادمی تنیس را بر عهده گرفته و باید با جذب بازیکنان و انجام بازی‌های مختلف، تیمتان را به شهرت برسانید. هزاران مدل مسابقه مختلف در این بازی قابل پیاده سازی بوده و در زمینه تنوع گیم پلی به هیچ وجه محدودیتی وجود ندارد. یکی از قابلیت‌های بی نظیر این بازی، امکان کنترل تمام قسمت‌های تیمتان از جمله تمرینات، اردوها، قسمت درمانی و سایر اتفاقات ریزی است که در مدیریت یک تیم واقعی رخ می‌دهند.

در زمینه‌های تکنیکی مانند مدیریت هر بازیکن و هماهنگ کردنش با سایر اعضای تیم، Tennis Manager 2022 بهتر از تمام بازی‌های قبلی این سری عمل می‌کند. حتی می‌توان از این بازی به عنوان یکی از بهترین و خوش ساخت ترین محصولات سبک مدیریت نام برد. یکی از چیزهایی که بازی‌های مدیریت خیلی به آن توجه نمی‌کنند، نداشتن نمایش مستقیم بازی‌ها است که Tennis Manager 2022 این موضوع را برطرف کرده و می‌توان شاهد تمام بازی‌های تیم خودتان باشید. اگر از طرف‌داران ورزش تنیس هستید و می‌خواهید تا بهترین تیم تنیس تاریخ را از فرش به عرش برسانید، Tennis Manager 2022 برای شما ساخته شده است.

بازی Tennis Manager 2022 یک شبیه ساز و مدیریت تیم تنیس است. این بازی شما را در نقش یک مسئول باشگاه تنیس قرار داده که باید یک تیم آماتور و تازه کار را به قدرتمندترین نیروی بازی تنیس در دنیا تبدیل کند. اگر از بازی‌های مدیریتی خوشتان می‌آید و به دنبال ده‌ها ساعت سرگرمی می‌گردید، بازی Tennis Manager 2022 را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های We Are Football و Tennis Elbow را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tennis Manager 2022 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: AMD/Intel dual-core 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 Mo, ATI Radeon HD 5570/NVIDIA GeForce GT 240/Intel HD 4600
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: AMD/Intel dual-core 2.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1 GB, AMD Radeon HD 7850/NVIDIA GeForce GTX 560
DirectX: Version 12
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Put on the suit of a tennis coach and manager of a tennis academy. Immerse yourself in the most realistic tennis simulation, both on and off the court. Beat the odds and take control!
From the junior circuit to the professional circuit, access over 2,000 tournaments. Among the 5,000 players present, find the talents that will lead your academy to glory.
Financial stability, contract negotiation, structural investments… Be clever in your management, reach your short and long term goals, and impress your board of directors.
Surround yourself with the best staff (coaches, technical, physical, tactical and mental trainers, etc.) and design the training program that best suits your players’ abilities, their expectations and your style!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.