دانلود بازی Car For Sale Simulator 2023 برای PC
دانلود بازی Car For Sale Simulator 2023 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Car For Sale Simulator 2023 برای PC

پارسی گیم 17 دی 1402 6 دیدگاه
10,325 بازدید

دانلود بازی Car For Sale Simulator 2023 برای کامپیوتر

دنیای بازی جذاب Car For Sale Simulator 2023 یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های در سال جاری محسوب می‌شود؛ جایی که عشق شما به ماشین‌ها و روحیه کارآفرینی شما در یک تجربه گیم پلی هیجان انگیز با هم برخورد می‌کنند. این بازی برای علاقه‌مندان به خودرو و علاقه‌مندان به شبیه ساز کسب و کار طراحی شده است و ترکیبی منحصر به فرد از خرید، فروش، سفارشی سازی و گسترش استراتژیک تجارت فروش ماشین را ارائه می‌دهد. شما به عنوان یک کارآفرین نوپا که به دنبال ایجاد یک تجارت خودرو است، شروع می‌کنید. سفر با جستجو در بازار ماشین و محله‌ها برای یافتن بهترین معاملات خودروهای دست دوم آغاز می‌شود.

مأموریت شما در Car For Sale Simulator 2023 ساده است: ارزان بخرید، گران بفروشید و امپراتوری کسب و کار خود را توسعه دهید. قلب بازی در سیستم پیچیده خرید و فروش نهفته است. در بازارهای مختلف پیمایش کنید، با فروشندگان مذاکره کنید و مهارت‌های چانه زنی خود را تقویت کرده تا بهترین معاملات را تضمین کنید. محتاط باشید، زیرا ممکن است طرف مقابل شما را فریب دهد. گزارش‌های ارزیابی را درخواست کنید یا به غریزه خود برای تصمیم گیری سودآور اعتماد کنید. با بیش از 50 خودرو و گزینه‌های سفارشی بی شمار، امکانات بی پایان است. این بازی بدون شک جذاب‌ترین شبیه ساز ماشین فروشی در دنیا است.

هنگامی که تعداد بالایی از ماشین‌ها را به دست آوردید، لذت واقعی شروع می‌شود. به دنیای سفارشی سازی و تعمیر خودرو شیرجه بزنید. وسایل نقلیه خود را با تعمیر آسیب‌ها، اصلاح آن‌ها به دلخواه، رنگ‌آمیزی آن‌ها در رنگ‌های زنده و شستشوی درخشان متحول کنید. تعدادی از خودروهای درجه یک را از صفر ایجاد کنید، مطمئن شوید که آماده هستند تا هم شما و هم مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار دهند. با جمع آوری ثروت و تجربه، فعالیت‌های خود را با ارتقای دفتر خود و ایجاد بزرگ‌ترین نمایندگی خودرو در شهرتان گسترش دهید. منابع خود را عاقلانه مدیریت کنید تا سود را به حداکثر برسانید و به غول ماشین فروشی نهایی تبدیل شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pumping Simulator 2 و Passpartout 2 The Lost Artist را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Car For Sale Simulator 2023 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows (64-bit) 10
Processor: Intel Core i5-2500 @ 3,3 GHz (4 CPUs)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows (64-bit) 10
Processor: Intel Core i5-6500 @ 3,2 GHz (4 CPUs)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Car For Sale Simulator 23 is generally a car buying and selling game. It is designed for car enthusiasts and business simulation lovers. You purchase and sell used cars from marketplaces and neighborhoods, and then expand your business. Alright, hold on! Go to the car market and buy a vehicle. Repair your car, modify it as you wish, and decide whether to keep it for yourself or sell it. Earn money and grow your business to start selling more cars.
Negotiate when buying a car. Gradually improve your bargaining skills to engage in bigger deals. Remember that the other party might try to deceive you. You can request an appraisal report or trust the other party.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    MAHDI

    مهمان

    سلام این نسخه آخرین اپدیته؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سپهر

    مهمان

    سلام جدید ترین اپدیت رو گذاشتین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    x

    مهمان

    سلام اپدیت جدید اومده میشه قرار بدین؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به x

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز چشم قرار میگیره

  • Avatar

    محمدامین

    مهمان

    ممنون از سایت خوبتون
    من بازی رو کامل دانلود کردم و استخراج کردم ولی فایل ستاپ توش نبود و فقط یه فایل exe بود که اون رو باز کردم و بازی کامل آورد ولی وقتی سوار ماشین میشم ماشین خود به خود حرکت میکنه و نمیشه متوقف کرد
    مشکل از چیه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدامین

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خیلی خوبتون
    من این بازی دانلود کردم و دو پارت رو اکسترکت کردم و فایل exe توش رو باز کردم همه چی بازی خوبه فقط وقتی سوار ماشین میشم خود به خود گاز میده و نمیشه کنترلش کرد
    مشکل از چی میتونه باشه؟؟؟

    پاسخ دهید