بازی Superman راک‌استدی
یحیی رحیمی

آیا سازنده بتمن آرکهام به دنبال ساخت بازی Superman بوده است؟

یحیی رحیمی 23 دی 1402 بدون دیدگاه
285 بازدید

مدت‌ها بود که شایعات ساخت بازی Superman توسط راک‌استدی، سازنده بتمن آرکهام نایت شنیده می‌شد. شایعاتی که تا امروز رنگ واقعیت به خود نگرفتند. گزارش جدید جیسون شرایر نشان می‌دهد که راک‌استدی هیچ‌گاه برنامه‌ای برای ساخت بازی سوپرمن نداشته است و چنین پروژه‌ای در برنامه کاری شرکت وارنر و دی‌سی نبوده است. راک‌استدی مشغول توسعه بازی Suicide Squad است و به‌زودی آن را برای علاقه‌مندان منتشر خواهد کرد.

اگر خبرهای بازی در طی چند سال اخیر را دنبال کرده باشید، می‌دانید که شایعه‌ای در مورد بازی سوپرمن وجود داشت. شایعه به این شکل بود که استودیو راک‌استدی، پیشنهاد ساخت بازی Superman را به شرکت وارنر داده و مدیران این شرکت پس از بررسی ایده، آن را رد کرده‌اند. شرایر می‌گوید که این شایعه کاملاً بی‌اساس است. برعکس استودیو راک‌استدی پس از بازی بتمن آرکهام نایت، تصمیم گرفته تا کار روی بازی واقعیت مجازی بتمن را آغاز کند. همچنین چند بازی چندنفره یا آنلاین معرفی‌نشده نیز در دستور کار قرار داشته‌اند.

به نظر می‌رسد که ایده ساخت بازی چندنفره Suicide Squad پس از آن مطرح شده که شرکت وارنر، اجازه استفاده از این مجموعه را به استودیو در سال 2017 اعطا کرده است. وارنر قبل از آن تلاش کرده تا چند بازی از مجموعه جوخه انتحار در استودیو واقع در شهر مونترآل بسازد، اما هیچ‌کدام از آن پروژه‌ها موفقیت‌آمیز نبوده‌اند. راک‌استدی در نهایت تصمیم گرفته تا کار روی پروژه را آغاز کند و این استودیو در طی سال‌های گذشته، هیچ پروژه‌ دیگری از جمله بازی شایعه‌شده سوپرمن را دنبال نکرده است.

بازی Superman راک‌استدی سوپرمنساخت بازی Superman، یک شایعه بی‌اساس

شرایر می‌گوید که شایعه ساخت بازی Superman توسط راک‌استدی، اولین بار از سوی جیمز سیگفیلد شنیده شد. این کاربر توییتر در ادامه حرف خود را تصحیح کرد و به تکذیب شایعه پرداخت. شایعه مانند شعله‌های آتش در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و کسی به تکذیبیه توجهی نکرد. طرفداران بتمن آرکهام، سال‌ها بود که باور داشتند شرکت وارنر، ایده ساخت بازی سوپرمن را رد کرده است و آنها را مورد شماتت قرار می‌دادند. در حال حاضر هیچ صحبتی از ساخت بازی بر اساس سوپرمن مطرح نشده و منتظر نباشید.

گزارش شرایر نشان می‌دهد که شرکت وارنر، استودیو راک‌استدی را مجبور به ساخت بازی تازه‌ای نکرده است. به عبارت دیگر، راک‌استدی از ساخت یک بازی چندنفره بر اساس دنیای Suicide Squad رضایت داشته و پروژه را با شور و شوق آغاز کرده‌اند. گفتنی است بازی جوخه انتحار مورد رضایت گیمرها و منتقدان قرار نگرفته و بسیاری از روند تکراری و همچنین ضعف ساختاری آن انتقاد کرده‌اند. نظر شما چیست؟

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.