پایان Batman Arkham Knight بازی Suicide Squad
یحیی رحیمی

بازی Suicide Squad پایان بازی بتمن آرکهام نایت را توضیح می‌دهد

یحیی رحیمی 21 دی 1402 بدون دیدگاه
331 بازدید

بازی جدید Suicide Squad قرار است پاسخ دقیقی به سرنوشت بتمن پس از بازی Batman Arkham Knight بدهد. مدیر تولید استودیو راک‌استدی از انتشار یک بسته الحاقی داستانی ویژه خبر داد که علاقه‌مندان به بتمن را به شهر گاتهام برمی‌گرداند و وقایع مهمی را روایت می‌کند. بازی جدید جوخه انتحار طبق گفته‌ها تمامی عناوین آرکهام را با هم ترکیب می‌کند و تمرکزی روی ژانر خاصی ندارد.

رسانه کمیک‌بوک با جک هکت، مدیر تولید استودیو راک‌استدی مصاحبه ویژه‌ای داشته است. آنها در مورد پایان اصلی بازی بتمن آرکهام نایت صحبت کرده‌اند. اگر یادتان نیست باید بگوییم که بروس وین در پایان بازی و پس از آنکه یک مرگ جعلی برای خودش با منفجر کردن Wayne Manor دست و پا می‌کند، گروهی از خلاف‌کارها را می‌بینیم که در کوچه‌ای در حال سرقت و زورگیری از شهروندان هستند. آنها فکر می‌کنند بتمن مرده و می‌توانند هر کاری که می‌خواهند بکنند.

خلاف‌کارها در ادامه به آسمان نگاه می‌کنند و می‌بینند که ورژن دیوانه بتمن که انسان به نظر نمی‌رسد، به سمت آنها حمله برده است. به نظر می‌رسد که بروس وین از سم ترس Scarecrow استفاده می‌کند و همچنان تلاش می‌کند تا گاتهام را امن نگه دارد. رسانه کمیک‌بوک از هکت در مورد پایان بازی و این که چه اتفاقی برای بتمن رخ می‌دهد پرسیده‌اند و پاسخ جالبی دریافت کرده‌اند. یک دی‌ال‌سی یا بسته الحاقی برای بازی Suicide Squad در حال ساخت است که ما را به گاتهام برمی‌گرداند که پاسخ سؤال ما را می‌دهد.

پایان Batman Arkham Knight بازی Suicide Squadبرگشت به گاتهام در بازی Suicide Squad

تولیدکننده در مورد سرنوشت بتمن در پایان آرکهام نایت گفت:‌ «چند شیوه برای اینکه نشان دهیم چه اتفاقی برای بتمن بین آرکهام نایت و جوخه انتحار افتاده وجود دارد. همان اول داستان یک سکانس بزرگ داریم و به نوعی هر آنچه اتفاق افتاده به طور خلاصه شرح داده می‌شود. اینکه لیگ عدالت چطور گرد هم آمد، چه اتفاقی برای بروس رخ و بتمن رخ داد و جزئیات دیگه. سپس متروپلیس و دیوان عدالت و مکان‌های دیگر بازی نیز پر از جزئیات کاراکترها و سه بازی دیگر آرکهام هستند. کاراکترهایی هم از دنیای آرکهام در بازی حضور دارند که طرفداران آنها را خواهند شناخت و فکرش را هم نمی‌کردند که در این بازی حضور دارند.»

راک‌استدی در عین حال طرفداران را برای بازگشت به گاتهام آماده می‌کند. میلر راس از جمله افشاگران معروف ویدیوگیم می‌گوید که فصل سوم بازی Suicide Squad که مصادف با جمعه سیاه و تعطیلات آخر سال است، ما را به گاتهام خواهد برد. محتوای بسیار مهمی در فصل سوم منتشر می‌شود و سپس فصل چهارم نیز طوفانی دنبال خواهد شد. قرار است که صحنه پایانی بازی Batman Arkham Origins معنی پیدا کند و پس از یازده سال، ادامه آن را ببینیم. منتظر اتفاقات هیجان‌انگیزی در مورد بازی Suicide Squad باشید.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.