یحیی رحیمی

شایعه: نسخه بعدی Batman Arkham روی نسل بعدی کنسول ها عرضه می شود

یحیی رحیمی 23 دی 1398 بدون دیدگاه
874 بازدید

استودیو Warner Bros. Montreal مدتی است که در حال ساخت یک بازی جدید است و به نظر نسخه جدیدی از Batman Arkham در راه باشد. اولین نشانه های این بازی جدید در ماه سپتامبر 2019 خود را نشان داد و بعد از شایعات زیادی مطرح شده اند و حتی یک وب سایت نیز برای آن مشاهده شد. به نظر می رسد که به این زودی ها شاهد معرفی بازی جدید نباشیم.

اخیرا یکی از افراد نزدیک به استودیو در توییتر خود جزئیاتی در مورد بازی جدید منتشر کرده است و به نظر می رسد که این بازی قرار نیست که Batman Arkham Legacy نام داشته باشد. او در ادامه گفته است که این بازی مخصوص نسل بعدی کنسول های بازی خواهد بود و همچنین جزو خانواده Batman خواهد بود و در نتیجه ادامه داستان نسخه های پیشین را شاهد خواهیم بود.

در ادامه از او پرسیده شده است که این بازی جدید ادامه عنوان Batman Arkham Origins خواهد بود یا Batman Arkham Knight که او نیز در جواب از عدم اجازه برای صحبت در این مورد گفته است اما بر اساس صحبت های او باید منتظر یک سورپرایز باشیم. البته مشخص نیست که منبع صحبت های او چه کسی است و برای همین باید ههه چیز را به دید شک و تردید نگریست. اما سوال اصلی زمان معرفی بازی است.

KC Walsh در این مورد گفته است که استودیو به همین روند فعلی خود و بروز یک سری نشانه های جدید از بازی ادامه خواهد داد اما با توجه به گزارش های منتشر شده، احتمالا زودتر از چیزی که فکر می کردیم بازی منتشر خواهد شد. چند روز پیش صحبت از معرفی PS5 در ماه فوریه بود و گفته شد که بازی جدید Batman Arkham نیز در کنار این کنسول معرفی خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.