یحیی رحیمی

Gears of War 5 دارای بزرگ‌ترین و زیباترین دنیایی خواهد بود که تابه‌حال دیده‌اید

یحیی رحیمی 28 خرداد 1397 بدون دیدگاه
2,117 بازدید

مایکروسافت در کنفرانس خبری خود از بازی Gears of War 5 رونمایی کرد و جزئیات خیره‌کننده‌ای از بازی را مشاهده کردیم. Kate به‌عنوان شخصیت اصلی بازی انتخاب‌شده است و بسیار جالب است که بازی دیگری را با شخصیت زن تجربه کنیم. این دفعه اما خبری از JD Fenix نیست. مدیر بخش بازاریابی Xbox در صحبت‌های خود از هیجان تیم توسعه در مورد حضور شخصیت Kate حرف زده است و از این تصمیم خوشحال است.

او همچنین بیان کرده است که دنیای بازی بسیار بزرگ‌تر و وسیع‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که بازی از پلات رنگ‌های متفاوت استفاده می‌کند و ویژگی‌های جهان باز بیشتری نیز در این بازی به کار گرفته خواهند شد. با این حساب باید گفت که مراحل و دشمنان اصلی بزرگ بیشتری در کار خواهد بود. در قسمت جدید Inside Xbox نیز جزئیات جالبی از Gears of War 5 بیان‌شده است که نکات قابل‌توجهی را در خود دارد.

در قسمت جدید این سریال بیان شد که انتخاب شخصیت Kate با یک‌روند طبیعی انجام شد و هر فردی که نسخه‌های قبلی بازی را تجربه کرده باشد می‌تواند درک کند که چرا Kate به‌عنوان شخصیت اصلی انتخاب‌شده است. در Gears of War 4 دیدیم که Kate به دنبال فهمیدن در مورد مادر خود است و JD نیز به او در این کار کمک می‌کند؛ با توجه به این گفته‌ها انتخاب Kate به‌عنوان کاراکتر اصلی دور از انتظار نبود.

در ادامه سریال توسعه‌دهندگان بازی بیان می‌کنند که: ما زیباترین و بزرگ‌ترین دنیایی که تابه‌حال ساخته‌شده است را خلق کرده‌ایم. این موضوع را در تریلر بازی نیز مشاهده کردیم و محیط و طبیعت فوق‌العاده‌ای را مشاهده کردیم. قایق پارویی کوچکی نیز در تریلر وجود داشت و حالا می‌دانیم که این قایق به‌طور گسترده‌ای در بازی برای رفتن از مکانی به مکانی دیگر استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد که ریزه‌کاری‌های زیادی در بازی به‌کاررفته باشد و احتمالاً به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها کسب خواهیم کرد. نظر شما در مورد Gears of War 5 چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.