فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس
ارحام ادبخواه

فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس در حال راه‌اندازی است

ارحام ادبخواه 14 آذر 1402 بدون دیدگاه
46 بازدید

ظاهرا شرکت مایکروسافت می‌خواهد از دنیای بازی کنسولی فراتر برود و وارد بازار پلتفرم موبایل‌های هوشمند شود. به گفته فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت در طی چند وقت اخیر علاقه زیادی به بازار بازی‌های موبایل‌های هوشمند نشان داده و این موضوع را پنهان نمی‌کند. در واقع یکی از دلایل خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد نیز در همین راستا است تا آن‌ها بتوانند قدم‌های محکم‌تری در راه موفقیت بردارند. در ادامه همین موضوع ردموندی‌ها چند وقتی است که روی فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس کار می‌کنند و می‌خواهند در ماه‌های آتی روند بالا آوردن آن را تسریع ببخشند.

فیل اسپنسر در مصاحبه جدیدی که با رسانه بلومبرگ داشت، اظهار کرد که مایکروسافت به شکل فعالانه‌ای روی فروشگاه بازی موبایل Xbox کار می‌کنند. به گفته این فرد مایکروسافت در حال مشورت با همکاران خود است تا بتواند راه مناسبی برای کسب درآمد از بازی‌های موبایلی پیدا کند. البته از آنجایی که بار کسب درآمد بازی‌های پلتفرم مورد بحث عمدتا روی دوش پرداخت‌های درون برنامه‌ای است، احتمالا مایکروسافت نیز راه آن را در پیش می‌گیرد.

فیل اسپنسر در این باره توضیح می‌دهد:«این موضوع بخش بزرگی از راهبردهای ما است که نه به صورت تنها، بلکه به اتفاق سایر شرکا و همکاران در موردش بحث می‌کنیم. شرکای ما هم (درست مثل ما) به دنبال راه‌های بیش‌تری هستند تا بتوانند از بازی‌های موبایل کسب درآمد داشته باشند.»

فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس

فروشگاه بازی‌های موبایلی مایکروسافت به زودی منتشر می‌شود

اما نکته جالب این است که طبق گفته اسپنسر، در دسترس قرار گرفتن فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس زیاد طول نخواهد کشید. هرچند که او تاریخ دقیقی درباره این موضوع اعلام نکرد، اما گفت که زودتر از آنچه که فکر کنیم رخ می‌دهد و مدت زمان انتظار زیاد طولانی نخواهد بود.

توجه داشته باشید این اولین باری نیست که مایکروسافت و اعضای آن در مورد فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس صحبت کرده‌اند. ردموندی‌ها پیش از این و در اکتبر سال گذشته میلادی، صراحتا اعلام کردند که روی یک فروشگاه بازی موبایل کار می‌کنند که بسیار پیشرفته خواهد بود. طبق ادعاهای این شرکت، فروشگاه مذکور قرار است با پلتفرم‌هایی نظیر گوگل پلی و اپ استور رقابت کند.

اما همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم، خرید شرکت اکتیویژن-بلیزارد چه ربطی به فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس دارد؟ یکی از زیرشاخه‌های اکتیویژن-بلیزارد استودیو کینگ است که به خاطر ساخت مجموعه فوق‌العاده موفق کندی کراش شناخته می‌شود. حال اگر استعدادها و توانایی‌های این استودیو با بازار عظیم ایکس باکس و فرنچایزهای آن ترکیب شود می‌توان انتظار نتیجه فوق‌العاده‌ای را داشت.

شما در مورد فروشگاه بازی موبایل ایکس باکس و آینده آن چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.