یحیی رحیمی

Ellie تنها شخصیت قابل بازی در The Last of Us Part 2 خواهد بود

یحیی رحیمی 26 خرداد 1397 بدون دیدگاه
2,070 بازدید

یکی از نگرانی‌های طرفداران در مورد The Last of Us Part 2 ، شخصیت اصلی بازی بود. بسیاری برایشان سؤال بود که آیا Joel فرد اصلی است یا Ellie؟ چند روز پیش معرفی رسمی بازی و همچنین گیم پلی طولانی از آن را دیدیم و فهمیدیم که این Ellie است که این بار خشونت را به ما نشان می‌دهد. بسیاری امیدوار بودند که شخصیت‌های دیگر قابل بازی باشند اما استدیو Naughty Dog امروز بیان کرده است که Ellie تنها شخصیت قابل بازی است.

Neil Druckmann در گفتگو با وب‌سایت IGN این موضوع را بیان کرده است. این پاسخ البته بعد از صحبت‌های طراح اصلی بازی بیان شد که او گفته بود فعلاً چیزی در مورد آن نمی‌خواهیم بگوییم. طراح بازی به نظر به دنبال سورپرایز کردن طرفداران بوده است اما Druckmann دیگر همه‌چیز را لو داده است. البته این احتمال را نیز در نظر بگیرید که جوابیه او یک ماست‌مالی کردن قضیه باشد!

در نسخه اولیه بازی، Joel تنها کاراکتر قابل بازی بود و اینکه حالا ما پا در کفش Ellie گذاشته‌ایم، کمی تعجب‌آور است. دمو نشان داده‌شده در E3 امسال، تنها Ellie را به‌عنوان کاراکتر قابل بازی معرفی کرد و زمزمه‌هایی از بازگشت Joel نیز در آن شنیده می‌شد. در دیالوگ‌های بازی صحبت از یک مرد پیر زده شد که مدام غر می‌زند و به همه‌ گیر می‌دهد. Druckmann البته تائید کرده است که این مرد پیر، همان Joel است و مکان نشان داده‌شده در تریلر نیز همان‌جایی است که بازی در نسخه اول پایان‌یافته است: در Jacksonville

باید خاطرنشان کرد که هیچ صحبتی در مورد شخصیت‌های جدید بازی بیان‌نشده است و اگر تریلر پیشین بازی را نگاه کنید، خواهید فهمید که تمام افراد جدید در آن حاضر بودند. مشخص نیست که آیا این شخصیت‌ها نیز قابل بازی خواهند بود یا خیر؛ یا حتی دلیل این خشونت بی‌حدوحساب در بازی چیست؟ در حال حاضر تنها می‌توان به صحبت‌های Naughty Dog استناد کرد و با توجه به آن‌ها، Ellie تنها شخصیت قابل بازی The Last of Us Part 2 است.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.