PlayStation 4 Pro
یحیی رحیمی

میزان فروش PlayStation 4 به عددی خیره کننده رسیده است

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
644 بازدید

سونی به تازگی آمار و ارقام فروش سه ماهه اول سال 2019 را منتشر کرده است و در بین این آمار و ارقام، اطلاعات جالبی نهفته است. سونی مدت هاست دنبال آن است که میزان فروش کنسول PlayStation 4 خود را به بالای 100 میلیون عدد برساند و به نظر می رسد که چیزی تا رسیدن به آن نمانده است.

سونی تایید کرده است که میزان فروش کنسول PlayStation 4 در کل به عدد 96.8 میلیون عدد در سراسر جهان رسیده است. آخرین باری که سونی در مورد میزان فروش کنسول خود صحبت کرده بود، سه ماه پیش بود و آن زمان نیز این عدد تنها 94 میلیون بود و از آن زمان تا به حال 2.8 میلیون نسخه به فروش رفته است. میزان فروش نسبت به ماه های گذشته بسیار پایین آمده است و با توجه به فرارسیدن نسل بعدی کسنول ها طبیعی است.

سونی گفته است که در سال مالی که منتهی به 31 مارس 2019 بود، فروش کنسول PlayStation 4 به مجموع 17.8 میلیون نسخه رسیده است و البته از رقم در نظر گرفته شده سونی که 17.5 میلیون بود، فراتر است و این می تواند رضایت بخش باشد. همچنین 2.8 میلیون نسخه فروخته شده نیز نسبت به سال گذشته، 0.3 پیشرفت داشته است. میزان در نظر گرفته برای سال مالی بعدی نیز 16 میلیون نسخه است و سونی کمی احتیاط به خرج داده است.

در طول سال مالی گذشته، 257.6 میلیون عدد بازی برای PS4 به فروش رفته است که از این رقم، 54.7 میلیون آن در همین سه ماهه آخر سال بوده است. 37 درصد فروش بازی ها دیجیتالی بوده است و همچنین نسبت به سال پیش نیز 10 میلیون نسخه پیشرفت را شاهد هستیم. سونی همچنین گفته است که اعضای PlaySation Plus به 36.4 میلیون نفر رسیده است و نسبت به سه ماهه سال پیش تغییر چندانی نکرده است.

سال مالی 2018-2019 برای سونی بسیار سودآور بوده است و نه تنها بخش گیمینگ این کمپانی، بلکه قسمت های دیگر آن نیز شاهد سود خوبی بوده اند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.