دانلود بازی Retrowave برای PC
دانلود بازی Retrowave برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Retrowave برای PC

پارسی گیم 23 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
4,903 بازدید

دانلود بازی Retrowave برای کامپیوتر

برخی تصور غلطی از فلسفه بازی‌های ویدیویی دارند. شاید فکر کنید که بازی‌ها برای ساعاتی سرگرم کردن شما و انجام فعالیت‌های مختلف ساخته شده‌اند. شاید هم بازی‌ها را مکان مناسبی برای قصه گویی یا بیان افکار هنری خود در نظر گرفته‌اید. ولی حقیقت این است که همانند سایر مدیوم‌ها، بازی‌ها نیز می‌توانند بدون هیچ دلیل و هدف خاصی وجود داشته باشند. شاید تنها به دنبال خستگی در کردن بوده و به دنبال یک بازی آرامش بخش و بی‌پایان می‌گردید؛ خب پس باید به شما Retrowave را معرفی کنیم. این بازی عجیب که توسط استودیوی RewindApp توسعه یافته، تنها به گیمرها گیم پلی ای تکرار شونده و آرامشی خالص هدیه می‌دهد.

بازی Retrowave یک حقه اصلی برای فروش خود در نظر داشته و آن هم ایجاد حس نوستالژی و ادای احترام به فرهنگ عامه دهه 80 میلادی است. اگر به تماشای سریال‌هایی مانند Stranger Things نشسته باشید، می‌دانید که تا چه اندازه تصاویر و رنگ‌های درخشان دهه 80 میلادی برای مردم جذاب است. موسیقی‌های سینثیسایزر و چراغ های نئون ترکیبی عالی را به وجود می‌آورند که هسته اصلی بازی Retrowave را نیز درگیر خود کرده است. این بازی تمام المان‌های دهه 80 را در موسیقی و گرافیک خود به کار برده و گیم پلی آن نیز یک لوپ تکرار شونده از رانندگی در شهری پر از رنگ‌های نئونی با موسیقی سینث است.

Retrowave یک بازی درباره تکرار، لم دادن بر روی صندلی خود و لذت بردن از منظره است. پس از اینکه ماشین خود را انتخاب کردید (که بر اساس سرعت، هندلینگ و قدرت ترمز متفاوت هستند) وارد جاده‌ای بی‌پایان و بدون پیچ و خم شده و تا جایی که حس و حالش را داشته باشید، رانندگی می‌کنید. با اینکه مکانیک‌های گیم پلی زیادی در این بازی وجود ندارند، ولی امتیازاتی برای سریع رفتن و گفتن سکه‌ها به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین باید مراقب باشید تا به ماشین‌های دیگر برخورد نکنید که تجربه آرامش بخش بازی خراب می‌شود. Retrowave برای افرادی که به ریلکس کردن و لذت بردن از مناظر علاقه دارند مناسب است.

بازی Retrowave عنوانی در سبک رانندگی و آرامش بخش است. شما کارهای زیادی در این بازی انجام نمی‌دهید. تنها با سرعتی متوسط در جاده‌ای بی‌پایان رانندگی کرده و از شنیدن موسیقی‌های قدیمی و جذاب دهه 80یی و تماشای مناظر رنگارنگ لذت خواهید برد. اگر این چیزها نظراتان را جلب کرده، پس تجربه Retrowave را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dirt 5 و Monster Energy Supercross 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Retrowave برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 – 64bits
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 – 64bits
Processor: Intel Core 2 Quad
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 570
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Your car’s cassette player
Additional Notes: Sunglasses and leather jacket are recommended.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Neon lights, palm trees, synthwave, ’80s supercars speeding down an endless highway… Welcome to the world of Retrowave!
Listening to Synthwave / Retrowave most people have had this feeling of nostalgia for an era they didn’t know or that never existed. The Retrowave is very much inspired by the ’80s, but is mostly an idealized futuristic version of the ’80s.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.