دانلود بازی Passpartout 2 The Lost Artist برای PC
دانلود بازی Passpartout 2 The Lost Artist برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Passpartout 2 The Lost Artist برای PC

پارسی گیم 21 فروردین 1402 بدون دیدگاه
2,321 بازدید

دانلود بازی Passpartout 2 The Lost Artist برای کامپیوتر

Passpartout بازی خلاقانه‌ای بود که شما را در نقش یک هنرمند شکست خورده قرار می‌داد که با از دست دادن کلبه‌اش، باید به دنبال خلق آثار هنری برای زنده ماندن می‌بود. حال در بازی دوم یعنی Passpartout 2 The Lost Artist شما هیچ پولی ندارید و تمام سرمایه خود را برای خرید لوازم نقاشی و اجاره یک استودیو خرج کرده‌اید. آیا می‌توانید به کاراکتر بازی کمک کنید تا تبدیل به نقاشی بزرگ شود؟ این بازی قطعاً می‌تواند برای علاقه‌مندان به آثار مستقل و ماجراجویی اثری جذاب و قابل درک باشد.

در کنار فعالیت‌های جانبی برای پول درآوردن مانند فروش آثار هنری خود، شخصیت اصلی حالا توانایی قبول کردن فعالیت‌هایی مانند رنگ کردن تابلوها، پرچم‌ها و حتی ماشین‌ها را نیز دارد. بر خلاف بازی اول که حس و حالی واقع‌گرایانه و بقا داشت و برای پول درآوردن باید نقاشی‌های خود را به هر قیمتی به فروش می‌رساندید، بازی دوم بیشتر حالت رؤیاگونه داشته و دارای حس و حال آرامش خاصی است که در بازی‌های زیادی پیدا نمی‌شود. این بازی قطعاً اثری هنری‌تر و خالصانه‌تر خواهد بود.

در این بازی شما علاوه بر هزینه‌های زندگی عادی، باید لوازم نقاشی که برای خلق آثار هنری نیاز دارید را نیز خریداری کنید. پس گاهی اوقات، گیم پلی بازی می‌تواند تا حدی دشوار شود. با این حال، استایل گرافیکی فوق‌العاده زیبا و خیره کننده Passpartout 2 The Lost Artist آن‌قدر چشم نواز است که تمامی مشکلات و دشواری‌های را از ذهنتان پاک خواهد کرد. پس اگر به بازی‌های ماجراجویی با چاشنی طنز و البته نقاشی علاقه دارید، به شدت توصیه می‌کنیم Passpartout 2 The Lost Artist را دانلود کنید.

بازی Passpartout 2 The Lost Artist عنوانی در سبک ماجراجویی و مدیریتی است. شما در نقش یک هنرمند ساده قرار می‌گیرید که باید با انجام فعالیت‌های مختلف مانند نقاشی تابلو و… پول درآورده و به گذران زندگی بپردازد. این بازی دنباله نسخه اول است که آن بازی نیز از حس و حال متفاوت و جالبی برخوردار بود. تجربه هر دو را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Season A Letter to the Future و Chicory A Colorful Tale را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Passpartout 2 The Lost Artist برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 or Radeon HD 6850
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 680 or Radeon HD 7970
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Draw and sell art on the go using your handy foldable easel. Explore the endearing puppet town, get to know the residents and what makes them tick. Help them out with commissions, like drawing a new ad for Steve’s restaurant! Or why not buy a studio so you can work from home, just like the good old days? Use your hard-earned cash to treat yourself in the art supplies store. Maybe one of the many new tools will tickle your fancy? The crayon they just got in stock looks pretty sweet! Or perhaps that heart-shaped canvas? You as an artist needs every edge you can get to stand out! The residents of Phénix may also carry some cool items they could give you, if you help them out of course.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.