watch dogs legion
یحیی رحیمی

Watch Dogs Legion به بازیکنان اجازه می دهد تا 20 شخصیت را همزمان کنترل کرد

یحیی رحیمی 2 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,092 بازدید

همه ما در مورد مکانیسم جدید به کار رفته در بازی Watch Dogs Legion خبردار هستیم. داستان تنها با یک شخصیت اصلی پیش نمی رود و هر بار می توان یک شخصیت جدید را تحت کنترل قرار داد. اخیرا Kent Hudson در جدیدترین مصاحبه خود از قابلیت کنترل و به کار گرفتن 20 شخصیت به صورت همزمان صحبت کرده است.

او در این مورد گفته است که:

بازیکنان می توانند تا 20 شخصیت مختلف را به عنوان گروه DedSec به خدمت بگیرند. این 20 نفر را نیز می توان از تمامی افراد حاضر در شهر لندن انتخاب کنند.

قرار است هر کدام از شخصیت هایی که به کار گرفته می شود، دارای خط داستانی مشخص خود، دیالوگ ها و پشت زمینه مشخص باشند. علاوه بر اینها هر کدام از این شخصیت ها دارای ویژگی های رفتاری مخصوص نیز هستند. برای همین لازم است که در هنگام طی کردن مرحله، توجه خاصی به انتخاب شخصیتی که مرحله را طی می کند داشته باشید زیرا که هر کدام دارای ویژگی خاص خودش است. حالا که می توان 20 نفر را به صورت همزمان در گروه خود داشت، سناریوهای کاملا مختلفی نیز خواهد داشت.

از Hudson پرسیده شده است که آیا مرگ شخصیت ها روی داستان تاثیر خواهد گذاشت یا خیر و او نیز گفته است که:

در حالی که مرگ شخصیت ها به صورت مستقیم روی داستان تاثیر نمی گذارد، هر شخصیت که با آن مواجه می شوید و سپس او را به گروه می کشانید، دارای سیستم افزایش مراحل و پیشروی مخصوص به خود است. آن‌ها همچنین می توانند در طول مرحله با شما صحبت کنند و اگر هم گروهی ها نیز به او کمک کنند، تاثیر آن را روی بازی او و گیم پلی خواهید دید.

بازی Watch Dogs Legion روز 6 مارس 2020 عرضه خواهد شد. می توانید همین الان بازی را پیش خرید کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.