آهنگ‌های بازی GTA The Trilogy
محمد صادق شجاعی

امتیاز پایین بازی GTA: The Trilogy این اثر را به ضعیف‌ترین بازی سال تبدیل کرد

محمد صادق شجاعی 25 آبان 1400 4 دیدگاه
1,934 بازدید

معرفی بازی GTA Trilogy و فراهم کردن زمینه تجربه بازی‌های GTA 3، GTA Vice City و GTA San Andreas با گرافیک بهتر و گیم‌پلی ارتقا‌یافته، باعث خوشحالی بسیاری از بازیکنان شد. با این حال، بازی مذکور به هیچ عنوان آن تجربه‌ای نبود که مخاطبین انتظار آن را داشتند و اثری ضعیف و پر‌اشکال در دسترس قرار گرفت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، امتیاز پایین بازی GTA: The Trilogy باعث شده که این اثر به عنوان ضعیف‌ترین بازی سال معرفی شده و در رتبه‌ای پایین‌تر از بازی eFootball قرار بگیرد.

نسخه کامپیوتر بازی GTA: The Trilogy چنان عملکرد ضعیفی داشته که User Score آن در وب‌سایت متاکریتیک براساس 3564 امتیاز کاربران به عدد 0.5 خلاصه شده است. با این حساب، اثر مذکور پایین‌ترین امتیاز را در بین بازی‌های 2021 کسب کرده و مقام ضعیف‌ترین بازی سال را از بازی eFootball ربوده است. هم‌اکنون نسخه کامپیوتر تازه‌ترین بازی از شبیه‌ساز فوتبال شرکت Konami از 81 امتیاز کاربران، میانگین 1.3 را به دست آورده که از این بابت بیش از دوبرابر امتیاز سه‌گانه GTA است.

امتیازات بازی GTA: The Trilogy روی پلتفرم‌های مختلف تفاوت کمی با یکدیگر دارند. تمامی نسخه‌های این بازی امتیازی کمتر از یک گرفته‌اند و بالاترین آن‌ها به نسخه پلی استیشن 5 با امتیاز 0.8 تعلق دارد. به این دلیل که نسخه کامپیوتر سه‌گانه جی تی ای به غیر از چند ساعت اولیه عرضه قابل تجربه نبوده، بیشترین واکنش‌ها را به دنبال داشته است. همچنین به دلیل مشکلات متعدد و ایرادات دیتای بازی GTA: The Trilogy، شرکت راک‌استار مجبور شد این اثر را Rockstar Launcher حذف کند.

علاوه بر کامپیوتر، نسخه نینتندو سوییچ سه‌گانه جی تی ای به هیچ عنوان با استقبال مواجه نشده و حتی امتیاز کمتری نسبت به بقیه پلتفرم‌ها دریافت کرده است. البته این امر چندان دور از انتظار نبود و پیش‌بینی می‌شد که دارندگان کنسول Nintendo Switch از تجربه این اثر راضی نباشند. بسیاری از بازیکنان باور دارند که نسخه ریمستر بازی GTA Vice City تحت از پورت غیر‌رسمی این بازی روی کنسول PS Vita نیز ضعیف‌تر است.

GTA-The-Trilogy-Definitive-Edition

بازی GTA: The Trilogy یکی دیگر از قربانیان عجله ناشرین برای عرضه

بازی GTA: The Trilogy یکی دیگر از قربانیان عجله ناشرین برای عرضه و انتشار زود‌هنگام آثار است. با وجود عملکرد شبیه به بازی Cyberpunk 2077، پروسه ساخت و عرضه این دو اثر تفاوت‌های متعددی با یکدیگر دارند. سه‌گانه GTA مدت زمان زیادی در حال ساخت نبوده و بدون هیچ تاخیری در زمان مقرر عرضه شد. این در حالی است که شرکت CD Projekt برای سال‌ها کار روی بازی سایبرپانک 2077 تحت فشار بود و پس از بار‌ها تاخیر مجبور شد اثری ناقص و پر اشکال را به بازار عرضه کند. با توجه به شرایط بازی GTA: The Trilogy به نظر می‌رسد شرکت Rockstar تنها قصد داشته در کوتاه‌ترین زمان اثری از سری جی تی ای را منتشر کند تا حواس بازیکنان از بازی GTA 6 پرت شود. با توجه به شرایط کنونی به نظر می‌رسد، شرکت مذکور در این هدف خود شکست خورده است.

نظر شما در مورد امتیاز پایین بازی GTA: The Trilogy و معرفی به عنوان ضعیف‌ترین اثر سال جاری چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    پدرت

    مهمان
  • Avatar

    Eddison

    مهمان

    سلام.
    من نمیدونم فاز مردم چیه؟
    rockstar قرار نبود که بازی جدید بده بیرون که، فقط قرار بود ریمستر کنه که کرد، اتفاقا خوب هم بود.
    ریمتر یعنی همون بازی که داری رو تا جایی که ممکنه بهبود گرافیکی بدی.
    نه باید کد جدیدی وارد بازی کنی و نه چیز جدید دیگه ای.
    ریمستر یعنی یه خونه قدیمی رو رنگ کنی و براش وسایل نو ولی قدیمی (منظوزم کهنه نیست) بخری
    در حالی که این remake هستش که همه چیز رو دوباره میسازی، یعنی خونه رو میکوبی از نو، با تجهیزات نو، بامهندیسی نو و با قرار دادن معیار های نو ، میسازی. چیز زیاد سختی نیست.
    حالا تو سایتی که من خیلی قبولش داشتم و هنوزم قبولش دارم، میاد این بازی رو با سابرپانک مقایسه میکنه.
    واقعا که.
    امیدوارم به دست مقامات بالای اعضای گیمینگ جهان برسه.
    راستی پارسی گیم!
    منطقد خواستی که متن بهتری بنویسه، یه خبر بده یه تحصیل کرده رشته بازی های ویدویی نظر بده.
    با تمام احترام برای نوسنده اون نوشته بالایی باید بگم، اشتباه نوشتی دادا.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      P.f در پاسخ به Eddison

      مهمان

      dadash bavar kon baghie ham vaghti dashtan nomre midadan be in chiza tavajoh kardan

  • Avatar

    Parsa

    مهمان

    از e football هم ضعیف تر بود ??

    پاسخ دهید