Star Wars Jedi: Survivor
یحیی رحیمی

کارگردان Star Wars Jedi: Survivor از ساخت بازی سوم می‌گوید

یحیی رحیمی 11 اسفند 1401 بدون دیدگاه
166 بازدید

استیگ آسموسن، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor در مصاحبه‌ای رسمی با رسانه IGN، تمایل خود به ساخت سومین بازی این سری را نشان داد. کارگردان سابق بازی گاد آو وار می‌گوید که سری جنگ ستارگان جدای ارزش ساخت یک سه‌گانه را دارد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بازی جدید با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود.

آسموسن انتظار دارد که سه‌گانه تکمیل شود و حتی به موتور گرافیکی بازی بعدی هم اندیشیده است. او می‌گوید که اگر بازی جدید موفق ظاهر شود، ساخت شماره‌ی سوم ممکن است. وی در این مورد گفت: «همیشه خواسته‌ام این بازی را در قالب یک سه‌گانه ببینم. اینکه چطور می‌توان کال (شخصیت اصلی) و گروهش را برداریم و به مکان‌هایی فراتر از بازی اول (Jedi Fallen Order) ببریم؟» کارگردان در ادامه افزود که ایده‌هایی را بررسی کرده است و می‌داند که داستان در ادامه چطور پیش می‌رود.

کارگردان Star Wars Jedi: Survivor در مورد بازی سوم گفت: «از همان ابتدا، ایده و درک کافی از زمان‌بندی که می‌خواستیم بازی Survivor در آن اتفاق بیفتد داشتیم. اینکه اتفاقات کجا رخ می‌دهند و درون‌مایه بازی چطور خواهد بود، کال در مقابل چه افرادی قرار می‌گیرد و اعضای گروه چه نقشی در بازی دارند. همچنین ایده‌هایی در مورد اینکه بعد از آن چه می‌توانیم بکنیم داریم.» این نشان می‌دهد که آسموسن در مورد بازی سوم فکر کرده است و احتمالاً پایان بازی دوم طوری خواهد بود که همچنان جا برای حکایت بیشتر باقی می‌ماند.

دنباله Star Wars Jedi: Survivor

دنباله Star Wars Jedi: Survivor

بازی جدید جنگ ستارگان ماه آینده میلادی منتشر می‌شود. این بازی با آنریل انجین 4‌ طراحی شده است. کارگردان بازی می‌گوید که نسخه بعدی یا دنباله آن با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. البته تصمیم جدی در مورد بازی سوم گرفته نشده است و این به شرایط مختلفی بستگی دارد. وی می‌گوید که تغییر موتور گرافیکی کار ساده‌ای نخواهد بود، اما آن‌ها تجربه کافی در این مورد پیدا کرده‌اند و در صورت انجام چنین کاری، لازم است تعدادی از ابزارهای اصلی را برای کار روی موتور جدید ویرایش کنند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor داستان کال کستیس و اعضای سفینه را ادامه می‌دهد. کال این بار نبردی مستقیم با امپراتوری را خواهد چشید و طبق گفته‌ها، درون‌مایه بازی تاریک‌تر خواهد بود. شخصیت اصلی به بلوغ فکری رسیده است و تغییراتی در ظاهر او پدید آمده است. از جمله تغییرات باید به چهره او اشاره کرد و همچنین دلیل او برای ادامه‌ی مبارزه با امپراتوری تغییر یافته است. منتظر انتشار بازی جدید در تاریخ 28 آوریل برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر باشید.

منبع: ‌GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.