ریمیک Silent Hill 2 بازی واکینگ دد
یحیی رحیمی

بازی جدید واکینگ دد توسط سازنده ریمیک Silent Hill 2 ساخته می‌شود

یحیی رحیمی 30 آذر 1402 بدون دیدگاه
69 بازدید

استودیو Bloober Team، خالقان عناوین ترسناک مانند The Medium و پروژه جدید ریمیک Silent Hill 2 با استودیو Skybound شروع به همکاری کرده است. خالقان مجموعه بازی واکینگ دد قرارداد ویژه‌ای امضا کرده‌اند که مفاد آن مشخص نیست. این شرکت مشهور توسط رابرت کرکمن و دیوید آلپرت تاسیس شده است و مالکیت چندین مجموعه بازی مهم را در اختیار دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد پروژه در دسترس نیست. این پروژه با اسم رمز R شناخته می‌شود. اما می‌دانیم که بر اساس یکی از مجموعه بازی‌های تحت مالکیت Skybound ساخته می‌شود. ممکن است که بلوبر تیم در حال کار روی ساخت یک بازی واکینگ دد جدید باشد. هرچند که این شرکت بازی‌های دیگری مانند Outcast در اختیار دارد و حتی دارک فانتزی مانند Witch Doctor نیز جزو آی‌پی‌های تحت مالکیت آن‌هاست. هر چند احتمال ساخت یک بازی The Walking Dead جدید بیشتر است.

مدیرعامل استودیو بلوبر تیم در مورد پروژه جدید گفت: «این پروژه قدم بعدی در استراتژی شراکت به‌حساب می‌آید که ما طی آن با استودیوهای خارجی همکاری می‌کنیم. این بازی‌ها قرار نیست تنها به ما سود مالی برسانند، بلکه قدم بزرگ‌تری برای برآورده شدن اهداف استراتژیک ما تا پایان سال 2027 هستند. مدت‌هاست دوستانمان در Skybound را می‌شناسیم و مطمئنم که همکاری طرفین موفقیت‌آمیز خواهد بود.»

ریمیک Silent Hill 2 بازی واکینگ ددبازی جدید واکینگ دد ساخته می‌شود؟

همکاری نزدیک میان دو استودیو می‌توان بسیار هیجان‌انگیز باشد. بلوبر تیم در مرحله پایانی تولید ریمیک Silent Hill 2 قرار دارد. استودیو اسکای‌باوند نیز به دلیل مجموعه بازی واکینگ دد شناخته می‌شود. می‌دانیم که بازی جدید در ژانر ترس خواهد بود و احتمال آنکه در جهان The Walking Dead قرار داشته باشد بسیار زیاد است. بلوبر تیم در طی چند سال اخیر تلاش کرده تا با شرکت‌های بزرگ همکاری کند و تجربه باارزشی با کار روی مجموعه‌های مشهور به دست بیاورد.

بلوبر تیم در طی ماه‌های اخیر، آپدیت تازه‌ای در مورد ریمیک سایلنت هیل 2 منتشر نکرده است. انتقادات در طی چند ماه اخیر بالا گرفت تا اینکه آنها اعلام کردند که کونامی مسئول تبلیغ و اعلام خبرهای تازه است. این استودیو لهستانی اوایل امسال از ریمیک بازی Layers of Fear رونمایی کرد. بازسازی این اثر با آنریل انجین 5 انجام شد که نشان از پیشرفت فنی آنها می‌داد. همکاری با اسکای‌باوند یک قدم مهم برای آنها به شما می‌رود و این نشان می‌دهد که این استودیو لهستانی برنامه جامعی برای آینده‌اش دارد.

پروژه R حاصل همکاری بلوبر تیم و اسکای‌باوند در سال 2025 برای پلتفرم‌های نامشخصی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ چه بازی ترسناکی در حال ساخت است؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.