the medium
یحیی رحیمی

از بازی ترسناک The Medium چه فهمیدیم؟ بزرگ ترین بازی Bloober Team تابه حال

یحیی رحیمی 19 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
737 بازدید

استودیو Bloober Team در طول برنامه Inside Xbox مایکروسافت از بازی جدید خود به نام The Medium رونمایی کرد. این بازی یک عنوان ترسناک روان شناختی است که قرار است آخر سال 2020 برای کنسول Xbox Series X و رایانه های شخصی عرضه شود.

این استودیو لهستانی یکی از استادان بازی های ترسناک است و عنوان هایی چون Blair Witch، Observer و Layers of Fear را در کارنامه کاری خود دارد. بازی The Medium اما یک عنوان ترسناک روان شناختی است که بر اساس ایده ای جالب تشکیل شده است: « چگونه ذهن شما درک و احساستان از واقعیت را تغییر می دهد؟» بازی شخصیت ماریانه را به عنوان قهرمان داستان معرفی می کند، او می تواند بین دنیای واقعی و دنیای معنوی سفر کند.

مدیرعامل استودیو به نام پیتور بابینو با حضور در برنامه اینساید اکس باکس در مورد خود بازی اطلاعاتی را منتشر کرد:

هر کدام از بازی های ما دارای یک تم اصلی هستند که طراحی و بخش فنی از آن نتیجه گرفته می شوند. در The Medium ما روی درک و ذهن تمرکز کرده ایم. وقتی که شما درک خود را تغییر دهید، می توانید مسائل پیچیده تری را نسبت به قبل بفهمید. این بازی بزرگ ترین عنوانی است که تا به حال ساخته ایم و نمی توان صبر کنیم تا آن را به شما نشان دهیم.

یکی از بزرگ ترین نکات مثبت این بازی حضور آکیرا یاماکودا به عنوان آهنگ ساز بازی است. او به دلیل موسیقی های بی نظیری که برای سری بازی Silent Hill ساخته است، شهرت زیادی کسب کرده است و حالا حضور او در این تیم نوید آهنگ ها و موسیقی فوق العاده ای را می دهد. مدیرعامل استودیو در این مورد گفته است:

اضافه شدن آکیرا یاماکودا که به دلیل کار روی فرانچایز سایلنت هیل شناخته می شود، رویایی بود که به واقعیت پیوست. ما از بازی های مختلفی الهام گرفته ایم و باعث افتخار است که او را در بازی خودمان داریم.

بازی The Medium به نظر یک عنوان فوق العاده باشد و شخصا منتظر عرضه آن روی کنسول Xbox Series X و PC در تعطیلات آخر سال میلادی هستم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.