Ace combat 7
هادی اسماعیل‌زاده

ساخت نسخه بعدی بازی Ace Combat تایید شد

هادی اسماعیل‌زاده 28 مرداد 1400 1 دیدگاه
859 بازدید

شرکت باندای نامکو با انتشار اعلامیه‌ای از ساخت نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی Ace Combat خبر داده است. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown یکی از طولانی‌ترین پروژه‌های در دست ساخت این مجموعه بود؛ در واقع Bandai Namco نسخه‌های ششم و هفتم این مجموعه را به فاصله ده سال از یکدیگر عرضه کرد. حال سوال اینجاست که طرفداران به همان اندازه باید منتظر عرضه Ace Combat 8 بمانند؟ خوشبختانه اینطور نخواهد بود.

امروز در جریان پخش زنده تلویزیونی 25امین سالگرد این مجموعه، کازوتوکی کانو (Kazutoki Kono) تهیه‌کننده این مجموعه، اعلام کرد که فروش بازی نسخه هفتم سری از 3 میلیون نسخه فراتر رفته و نسخه بعدی این فرنچایز در حال توسعه است. ایس کامبت جدید با همکاری ILCA، یک استودیوی پشتیبانی ژاپنی ساخته می‌شود که تا به حال روی عناوینی مختلفی از سری یاکوزا گرفته تا Code Vein و بازی‌های Pokemon Brilliant Diamond و Shining Pearl کار کرده است. در ادامه سخنان کازوتوکی کانو را در این خصوص می‌خوانید:

Kazutoki-Konoما کار روی پروژه جدید مجموعه ایس کامبت را آغاز کرده‌ایم. مطمئناً تیم Project Aces در توسعه این پروژه جدید مشارکت خواهند داشت؛ اما در جشن 25 سالگی و فروش سه میلیون نسخه‌ای، متوجه شدیم که طرفداران زیادی با سلیقه‌های مختلف داریم. تیم کوچک ما نمی‌تواند همه چیز را به تنهایی مدیریت کند؛ بنابراین ما به دنبال گسترش تیم توسعه بازی هستیم. به همین دلیل است که می‌خواهیم با استودیو ILCA یک همکاری تجاری را آغاز کنیم تا بیش از هر زمان دیگری در توسعه سری Ace Combat مشارکت داشته باشد و یک نسخه جدید ایجاد کند. امیدواریم این فرصت به ما امکان بدهد که کارکنان بیشتری را به تیم Project Aces اضافه کنیم.

 

امیدوارم هواداران از این که بازی جدید در راه است خوشحال شوند. ما در کنار تیم جدید، یک بازی Ace Combat جدید را در عصری جدید توسعه می‌دهیم. من نمی‌دانم در 25 سال آینده کجا خواهیم بود اما این سری  ادامه خواهد داشت و به همه کسانی که از ما حمایت می‌کنند و این سری را در کنار ما خلق کرده‌اند می‌گویم که من تمام تلاش خود را خواهم کرد.

بازی Ace Combat

محتویات بیشتری برای بازی Ace Combat 7 در راه است

قرار است محتویات بیشتری نیز به بازی Ace Combat 7 اضافه شود؛ از جمله مجموعه‌ای از هواپیماهای نیروی دفاعی ژاپن که 31 اوت عرضه خواهند شد و همچنین دو بسته الحاقی دیگر. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم در دسترس قرار دارد. همچنین این بازی را می‌توان از طریق قابلیت Backward Compatibility بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 اجرا کرد. هنوز هیچ اطلاعی در مورد زمان عرضه Ace Combat 8 وجود ندارد اما احتمالاً این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد.

Ace Combat یک فرنچایز شبیه‌ساز پرواز به سبک بازی‌های آرکید است که توسط استودیو Bandai Namco، عرضه شده است. این سری که اولین نسخه آن در سال 1995 با عنوان Air Combat برای پلی استیشن عرضه شد، شامل هشت نسخه اصلی، چندین اسپین آف و محتویاتی دیگر مانند رمان‌ها، کیت‌های مدل و آلبوم‌های موسیقی متن است. از سال 2012، این مجموعه به طور عمده توسط استودیو باندای نامکو و گروه توسعه داخلی آن یعنی Project Aces توسعه یافته است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    پس 100 درصد این بازی برای ps4 منتشر نخواهد شد

    پاسخ دهید