elden ring
یحیی رحیمی

Elden Ring به صورت خصوصی در رویداد Gamescom 2019 نمایش داده خواهد شد

یحیی رحیمی 13 مرداد 1398 بدون دیدگاه
611 بازدید

نمایشگاه E3 2019 بود که ما را با جدیدترین ساخته استودیو FromSoftware به نام Elden Ring آشنا کرد. این فانتزی تاریک با همکاری نویسنده کتاب های بازی تاج و تخت به نام جورج آر.آر مارتین نوشته شده است و همچنین میازاکی نیز قرار است همان سبک و سیاق سری Souls را در آن بگنجاند. گزارش های قبلی حاکی از آن بودند که این بازی در کنفرانس Gamescom 2019 حضور نخواهد داشت اما امروز مشخص شده است که این بازی به صورت خصوصی نمایش داده خواهد شد.

این خبر توسط یک وب سایت روسی به نام Igromania منتشر شده است. این وب سایت گفته است که برخلاف اینکه بازی در لیست بازی های حاضر در Gamescom 2019 کمپانی Bandai Namco قرار ندارد، Elden Ring به صورت خصوصی و پشت پرده حضور خواهد داشت و گیم پلی بازی به یک سری از افراد مخصوص نمایش داده خواهد شد.

مشخص نیست که آنچه آنجا نمایش داده می شود نیز گیم پلی واقعی بازی باشد یا اینکه تریلر کوتاه دیگری آنجا پخش شود. با توجه به اینکه اطلاعات جدید Elden Ring پشت درهای بسته نمایش داده خواهد شد، به ندرت اطلاعاتی درز می کند و همه با شرط عدم صحبت در مورد آنچه دیده شد، اجازه حضور می یابند. به هر حال ممکن است اطلاعاتی درز کند و آنگاه شما را بی خبر نخواهیم گذاشت.

Elden Ring به نظر ادامه راه سری Souls باشد و با توجه به اینکه بسیاری از المان های گیم پلی و داستانی اش، از همین سری برداشته شده است؛ قطعا طرفداران میازاکی را به سمت خود خواهد کشید. گفته شده است که بازی چیزی مانند ارباب حلقه هاست و یک حلقه وجود دارد که تمام دنیا به آن وابسته است و حالا این حلقه نابود شده است. این بازی هنوز تاریخ عرضه ندارد اما گفته شده که سال آینده برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.