نسخه جدید بازی Resident Evil 4 Remake
سارا هابطی

نسخه جدید بازی Resident Evil 4 Remake منتشر خواهد شد

سارا هابطی 14 آذر 1402 3 دیدگاه
3,901 بازدید

براساس اطلاعات سایت متاکریتیک (Metacritic) طرفداران باید منتظر انتشار نسخه جدید بازی Resident Evil 4 Remake در اوایل سال نو میلادی باشند. این نسخه که گلد ادیشن خواهد بود، بازی اصلی به همراه بسته الحاقی جدید را در بر خواهد داشت.

طبق معمول کمپانی Capcom بعد از انتشار یک DLC داستانی برای سری بازی‌های رزیدنت اویل، نسخه طلایی یا به اصطلاح Gold Edition آن را روانه بازار می‌کند. این موضوع در رابطه با قسمت‌های پنجم، هفتم و همچنین Village فرنچایز رزیدنت اویل کاملا صادق بوده است. حال بعد از انتشار اطلاعات سایت متاکریتیک، به زودی شاهد عرضه Resident Evil 4: Gold Edition خواهیم بود.

اگرچه کمپانی کپکام هنوز به طور رسمی به معرفی نسخه جدید بازی نپرداخته است. اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، توسعه‌دهندگان در فکر ارائه نسخه گلد ادیشن بازی تحسین شده رزیدنت اویل 4 ریمیک در تاریخ 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402) هستند. کپکام به‌طور رسمی از این نسخه رونمایی نکرده است و ممکن است تریلر آن در گیم اواردز پخش شود.

نسخه جدید بازی Resident Evil 4 Remakeعرضه نسخه جدید بازی Resident Evil 4 Remake

معمولا کپکام نسخه گلد عناوین رزیدنت اویل را با تمامی محتویات و بسته‌های الحاقی منتشر شده روانه بازار می‌کند. در حال حاضر لیست سایت متاکریتیک مقصد نسخه Gold Edition را برای پلتفرم‌های PS5 و PS4 اعلام کرده است. اما اگر این نسخه واقعی باشد، کپکام به‌زودی به معرفی رسمی آن خواهد پرداخت و پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC قطعا حضور دارند.

لازم به ذکر بوده که نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 8 دسامبر 2023 (17 آذر 1402) برای Playstation VR2 عرضه می‌شود. همچنین طرفداران می‌توانند هم‌اکنون به تجربه یکی از بهترین ریمیک‌های تاریخ کمپانی کپکام در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC بپردازند. ناگفته نماند کپکام تایید کرد که قرار است از فرنچایز رزیدنت اویل ریمیک‌های بیش‌تری بسازد، احتمالا موفقیت و استقبال بسیار زیاد از بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک عامل اصلی ادامه این روند بوده است.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کپکام به صورت رسمی از بازی Resident Evil 4: Gold Edition رونمایی خواهد کرد یا این‌که تمامی این اطلاعات شایعه‌ای بیش نبوده است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا منتظر تجربه نسخه گلد بازی رزیدنت اویل 4 هستید؟

منبع: gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    حمید عطار

    مهمان

    چرا نسخه گلد ادیشن بازی رزیدنت اویل ۴ ریمیک منتشر نشده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پیمان خلیل نژاد

    مهمان

    چرا برای ایکس باکس وان اس نمیسازید.بعدشم شرکت ایداس یاد بگیره از کپکام که فرنچایز تومب ریدر رو ریمیک کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بدون نام

    مهمان