سخت ترین بازی های سری Assassin's Creed
آیدا امشاسفند

سخت ترین بازی های سری Assassin’s Creed برای 100% کامل کردن

آیدا امشاسفند 28 آذر 1402 8 دیدگاه
14,424 بازدید

فرنچایز Assassin’s Creed در حال حاضر یکی از طولانی‌ترین فرنچایزها در تاریخ بازی‌هاست و این سری علاوه بر حجم عظیمی از اسپین‌آف‌ها و نسخه‌های پلتفرم جایگزین بازی‌های خود، تعداد زیادی داستان اصلی را منتشر کرده است. با این حال، ماهیت جهان‌باز این بازی‌ها به این معنی است که اغلب، بازیکنان فقط به دنبال پایان دادن به داستان نیستند و بسیاری به دنبال اتمام 100% بازی و تجربه تمام محتوایش می‌روند. در این مقاله با سخت ترین بازی های سری Assassin’s Creed برای 100% کردن همراه پارسی گیم باشید.

چالش حداکثری برای 100% اتمام بازی های سری Assassin’s Creed

بازی‌های زیادی در سری Assassin’s Creed وجود دارد و برخی از بازی‌های اخیر حتی به دلیل اینکه ماهیت RPG بیشتری به خود می‌گیرند، ماموریت‌های متنوع و بی‌ربط با روایت اصلی دارند. برخی از بازی‌های این سری برای به پایان رسیدن فقط با تلاشی بیشتر از حد عادی به اتمام می‌رسند اما برخی دیگر از بازی‌های این سری زمان زیادی را برای به اتمام رساندن نیاز دارند. در این مقاله به بررسی سخت ترین بازی های سری Assassin’s Creed برای 100% کامل کردن می‌پردازیم.

8) Assassin’s Creed Brotherhood

بازی Assassin’s Creed Brotherhood

در ادامه ماجراهای اتزیو آدیتوره در بازی Assassin’s Creed Brotherhood اتزیو یک اتحاد برادری تشکیل دهد، زیرا او در حال مبارزه را با خانواده خطرناک Borgia است. این بازی معمولاً به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Assassin’s Creed در نظر گرفته می‌شود، اما در مورد تکمیل 100% نیز با مشکلات بزرگی مواجه است.

برخی از نمونه‌های موانع آن عبارتند از ماموریت‌های خاص چند نفره مانند Overachiever، که بازیکنان را ملزم می‌کند تا ۷۵۰ امتیاز یا بیشتر در یک بازی چند نفره کسب کنند. با توجه به اینکه حالت Multiplayer کاملاً رقابتی است و اکنون غیرفعال است، اتمام کامل بازی کمی با مشکل می‌خورد. حتی در داستان هم مشکلاتی وجود دارد، مانند تروفی Serial Killer، که به استریک 10 کشتار نیاز داشت.

7) Assassin’s Creed 3

بازی Assassin’s Creed 3

آخرین حضور دزموند مایلز در این فرنچایز با عنوان Assassin’s Creed 3، به طور گذشته به عنوان یکی از بهترین آثار این سری تا به امروز مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی همچنین طولانی‌ترین و بزرگترین بازی این مجموعه بود که در سال 2012 منتشر شد و دنیای باز بزرگی را بین بوستون، نیویورک و American Frontier ارائه کرد که پر از تروفی‌های دشوار برای تکمیل است.

نه تنها کارهای زیادی برای ارتقاء وجود دارد، از جمله تروفی A Complete Set، که مستلزم استقرار همه شخصیت‌های اختیاری در آنجا است؛‌ اچیومنت‌های دیگری مانند An Extraordinary Man است که نیازمند Encyclopedia of the Common Man بوده و Prince Of Thieves که به بازیکنان نیاز دارد تا یک کاروان را بدون کشتن هیچ یک از نگهبانان غارت کنند.

6) Assassin’s Creed Syndicate

بازی Assassin’s Creed Syndicate

به عنوان یکی از مدرن‌ترین بازی‌های این مجموعه، قسمت Syndicate در اواسط قرن نوزدهم لندن اتفاق می‌افتد. ماجراهای Jacob و Evie Frye یکی از کمتر دیده شده‌های این سری بوده، اما تروفی‌های سرگرم کننده زیادی وجود دارد که بسیاری از گیمرها موفق به جمع آوری آنها نشده‌اند مانند Cerevisaphile، که بازیکنان تنها با نوشیدن هر برند آبجو از هر شهری می‌توانند قفل آن را باز کنند.

Syndicate دارای محتوای جانبی زیادی مانند مسابقات خیابانی است و بازیکنان باید در سه مسابقه خیابانی مختلف اول شوند تا جایزه A Quarter-Furlong At A Time را بدست آورند یا مثلا فرشته نگهبان بازیکنان را وادار می‌کند تا ده محموله دوستانه را اسکورت کنند.

5) Assassin’s Creed 4: Black Flag

بازی Assassin’s Creed 4 Black Flag

بازی Black Flag دنباله مستقیم Assassin’s Creed 3 بود و علیرغم تغییر سبک زیاد این عنوان، به همان اندازه باید تلاش کرد و با غنائم تروفی‌ها را به دست آورد.تروفی‌های Sea Legs و King Of The Castle از بازیکنان می‌خواهند که تمام قراردادهای دریایی را تکمیل کنند و به ترتیب تمام قلعه ها را تصرف کنند.

بلک فلگ تغییر بزرگی در سطح آزادی بازیکنان بود. آنها نه تنها می توانستند هاوانا، کینگستون و ناسائو را کشف کنند بلکه یک سیستم سفر آبی به سبک Sea of Thieves نیز وجود داشت که بازیکنان را مجبور می‌کرد کشتی خود را به طور کامل ارتقا دهند و تمام کشتی‌های افسانه‌ای را شکست دهند تا غنائمی مانند Devil Of The Caribbean را بدست آورند.

4) Assassin’s Creed Unity

بازی Assassin’s Creed Unity

Assassin’s Creed Unity بازی بود که تقریباً شهرت فرنچایز Assassin’s Creed را با یک نسخه واقعا فاجعه بار و سخت نابود کرد. این مسئله با به‌روزرسانی‌ها برطرف شد و اکنون مورد توجه طرفداران قرار گرفته است، به‌ویژه آنهایی که تمام مشکلات باز کردن قفل هر تروفی در بازی را پشت سر گذاشته‌اند.

تروفی‌‌هایی مانند I Want It All از بازیکنان می‌خواهد که تمام ماموریت‌های تک نفره را در پاریس انجام دهند و تروفی Internet Meme فقط با بازسازی تمام باشگاه‌های اجتماعی قابل باز شدن است. با این حال، Unity با محتوای جانبی فراوانی نیز همراه است. کنجکاوی زمانی زیاد می‌شود که بازیکنان تمام صندوق‌های خود را در پاریس باز کنند، شاهکاری که زمان زیادی می‌برد و کاوش بیشتری نیاز دارد. در چالش When Visited Once بازیکنان باید تمام ماموریت‌های Co-op را در بازی انجام دهند، که می‌تواند فوق العاده دشوار باشد.

3) Assassin’s Creed Origins

بازی Assassin’s Creed Origins

پس از Syndicate، یوبی‌سافت تصمیم گرفت بازی‌های Assassin’s Creed را اصلاح کند و سه نسخه از چهار نسخه اصلی از آن زمان تاکنون عناصر RPG بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. تروفی Words Of Wisdom در این بازی بازیکنان را وادار می‌کند تا تمام مکان‌های کم رفت و آمد را کاوش کنند، و برای به دست آوردن I Know My Land باید قبل از دستیابی به کل نقشه، مکان مه‌زدایی شود.

بازی Assassin’s Creed Origins به‌عنوان یک عنوان در سبک RPG، زمان اجرای عمومی بسیار طولانی‌تری نسبت به بازی‌های قبلی Assassin’s Creed دارد، اما چالش‌های موجود در برخی از تروفی‌های عجیب و غریب، خاص و خسته‌کننده هستند. برای مثال Overheating، جایزه‌‌ای است که با دیدن سراب در بیابان باز شده چیزی که می‌‌تواند زمان و انتظار زیادی را ببرد و Old Habits، بازیکن را ملزم می‌کند تا تمام مکان‌های این بازی بزرگ را بگردند.

2) Assassin’s Creed Odyssey

بازی Assassin’s Creed Odyssey

پس از Origins، تیم Assassin’s Creed تصمیم گرفتند که می‌توانند بازی بزرگ‌تری بسازند و Odyssey نسخه بعدی آنها بود. داستان این بازی در یونان باستان اتفاق می‌افتد و تفسیر اسطوره‌ای از جنگ بین آتن و اسپارت با جزئیات بسیار زیاد دارد. این شامل باز کردن غنائم مانند Child Of Poseidon است که بازیکنان را وادار می‌کند قفل تمام مکان‌های زیر آب را باز کنند و Hermes’s Homie، که برای آن بازیکنان باید تمام مناطق فرعی یونان را ببینند.

این بازی از نظر داستان عجیب و غریب بوده، اما به زیبایی روایت شده و شرکت یوبی‌سافت در ساخت Odyssey بر اساس ماهیت یک RPG جهان بازی را گسترش داد و از بازی‌هایی مانند Skyrim و The Witcher 3 به عنوان الگوی حجم انبوه محتوا استفاده کرد. این شامل برخی از تروفی‌های دیوانه کننده مانند Infamous است که زمانی باز شده که بازیکنان امتیازات خود را به حداکثر سطح برسانند، که بدیهی است که تلاش زیاد و حرکت زیادی می‌طلبد. در Island Hopper بازیکنان مجبور می‌شوند ماموریت‌های اضافی زیادی را در برخی از دورافتاده‌ترین جزیره‌های بازی انجام دهند، که برای به دست آوردن این تروفی باید بسیار بیشتر از گیم‌پلی اصلی زحمت کشید.

1) Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla

طولانی ترین بازی Assassin’s Creed تا به امروز، و احتمالاً سخت ترین بازی سری Assassin’s Creed برای 100% کامل کردن، Assassin’s Creed Valhalla است. این بازی دارای حجم وسیعی از محتوا بوده که در آن حتی اچیومنت ساده‌ای مانند Disorder Of The Ancients، که بازیکنان را وادار می‌کند هر هدفی از Order of the Ancients را حذف کنند، می‌تواند زمان و کار زیادی را صرف کند.

والهالا که در قرن نهم و در طول تهاجم وایکینگ‌ها به بریتانیا اتفاق می‌افتد، آزادی تقریباً غیرقابل تصوری به بازیکنان می‌دهد، اما آنها را با مجموعه‌ای وسیع از غنائم مختلف برای باز کردن رو در رو می‌کند. این بدان معنی است که تلاش برای تکمیل 100٪ بازی یکی از سخت‌ترین کارهایی است که یک گیمر می‌تواند انجام دهد. از Old School Treasure Hunt که با جمع‌آوری پنج جایزه گنج باز می‌شود، تا Skadi’s Hobby، که باعث می‌شود بازیکنان به یکباره ۱۵۰ متر در برف بلغزند، کار دشواری برای موفقیت بازیکنان رقم زده شده که نیاز به تلاش و آزمایش زیادی دارد. از طولانی تا چالش برانگیز، Valhalla بازی کاملی است اگر بازیکنان به دنبال یک پروژه جدید برای آزمایش و 100٪ هستند، ارزش چک کردن را دارد.

حرف آخر

سری Assassin’s Creed ساخته شرکت یوبی‌سافت یکی از بهترین و خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های موجود بوده که هر بازیکنی در زمان گیمر بودن خود حداقل یک بار به این سری پرداخته است. از سال 2007 که اولین قسمت منتشر شد، این سری و یوبی‌سافت به صورت مداوم در حال پیشرفت بوده هر بار با گرافیک و داستانی جدید طرفداران را هیجان زده کرده است. در این مقاله به بررسی سخت ترین بازی های سری Assassin’s Creed برای 100% کامل کردن پرداختیم. همچنین شما می‌توانید نظرات و تجربیات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما در اشتراک بگذارید!

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

سخت‌ترین بازی سری Assassins creed کدام است؟

بازی Assassin’s Creed Valhalla با ماموریت‌های بسیار متنوع و دنیایی بسیار متنوع‌تر، سخت‌ترین بازی سری Assassin’s Creed است.

۱
بهترین بازی سری اساسین کرید کدام است؟

بر اساس نظرات طرفداران و بررسی‌های انجام شده، بازی Assassin's Creed II خوش‌ساخت‌ترین بازی این فرانچایز است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    thg

    مهمان

    من اساسین کرید ادیسه رو فول دی ال سی و تمام مراحل اصلی و فرعی و تمام علامت سوال های مپ و لولم رو ۹۹ کردم و بازی رو هم پلات کردم جمعا شد 131 ساعت پلی تایمم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    صادق

    مهمان

    به نظر من اساسینس کرید از یونیتی به بعد قشنگ نبودن و صرفا یه اسم از اساسین رو حمل میکردن که در حد و اندازه اساسین های قبلی هم نبودن و درمورد دوشاری خب ۱۰۰ درصد از اول معلوم بود که والهالا سخت ترینه چون دنیای بزرگ تری نسبت به بقیه داره و بازی طولانی تری هم بود.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Closh41

    مهمان

    من syndicate رو سه بار تموم کردم و به نظرم سخت نبود… Origins هم تمام کردم و قبول دارم که دشوار هست به هر حال وقتی می‌خوان مخفی کاری رو به آر پی جی پیوند بدن دشوار میشه؛ اما سیندیکت مثل سه گانه آر پی جی نبود، درسته اونم یه سیستم لول بندی داشت ولی تاثیری رو جون (hp) دشمن ها نمیزاشت فقط دمیج ها رو تغییر میداد.
    ولی در کل، سه گانه آر پی جی اساسین ، جدا از افتضاح بودنش، دشوار هم بود.

    پاسخ دهید
  • علی

    علی

    مهمان

    نسخه‌های والهالا و اودیسه اونم ورژن کاملشون که با dlc ها همراه هست واقعاً ۱۰۰% کردنشون خیلی زمان بره ، یادآوری کنم حجمشون بالای صد گیگه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    اصن mirageتو لیست نبود?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر در پاسخ به Amir

      مهمان

      میریج اصن داغونه داغون بود بازیش اصن ارزش نداشت

  • Avatar

    امید

    مهمان

    من سیندیکیتو صد کردم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Closh41 در پاسخ به امید

      مهمان

      من syndicate رو سه بار تموم کردم و به نظرم سخت نبود… Origins هم تمام کردم و قبول دارم که دشوار هست به هر حال وقتی می‌خوان مخفی کاری رو به آر پی جی پیوند بدن دشوار میشه؛ اما سیندیکت مثل سه گانه آر پی جی نبود، درسته اونم یه سیستم لول بندی داشت ولی تاثیری رو جون (hp) دشمن ها نمیزاشت فقط دمیج ها رو تغییر میداد.
      ولی در کل، سه گانه آر پی جی اساسین ، جدا از افتضاح بودنش، دشوار هم بود.