assassins-creed-Valhalla
یحیی رحیمی

نسخه جدید فرانچایز آساسینز کرید معرفی شد: Assassin’s Creed Valhalla

یحیی رحیمی 11 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,235 بازدید

دیشب یوبی‌سافت بعد از یک استریم زنده و به صورت غافل گیرانه نسخه جدید فرانچایز آساسینز کرید را معرفی کرد. این بازی Assassin’s Creed Valhalla نام دارد و شروعی تازه برای طرفداران این بازی اکشن ماجراجویی است.

یوبی‌سافت به یک باره از یک لایو استریم زنده در وب سایت Twitch خبر داد و شاهد 8 ساعت کامل کشیدن طراحی هایی از بازی توسط طراح اصلی آن به نام BossLogic بودیم. در میانه این رویداد زنده بود که بازی Assassin’s Creed Valhalla به صورت رسمی معرفی شد. قرار است امروز تریلر بازی منتشر شود و برای همین فعلا اطلاعات چندانی در دست نداریم.

بر اساس طراحی های انجام شده این طراح در لایو زنده دیشب، می توان گفت که بازی به زمان وایکینگ ها می پردازد. با کمی تحقیق و جستجو می توان به این نتیجه رسید که بازی ما را به سال 993 قبل از میلاد خواهد برد و این سالی است که وایکینگ ها به بامبور از جانب آنگلوساکسون ها حمله کردند و کنترل آن را به دست آوردند.

با نگاهی به طراحی انجام شده توسط BossLogic می توان به این نتیجه رسید که شخصیت حاضر در تصویر، همان شخصیت اصلی بازی خواهد بود. اما سوالات زیادی وجود دارد و برای نمونه نمی دانیم شخصیت زن نیز در بازی خواهد بود یا خیر. همچنین دو محیط در تصویر نشان داده شده است و باید دید که واقعا دو نقشه مثلا روی دو جزیره را خواهیم دید؟ سوالات زیادی وجود دارد که امروز همگی آن‌ها پاسخ داده خواهند شد.

همان طور که می دانید فعلا تنها اسم بازی و یک سری طراحی ها از آن در دسترس قرار گرفته است و تریلر سینمایی معرفی بازی که 4 دقیقه طول دارد نیز قرار است امروز و ساعت 19 به وقت ایران منتشر شود. در نتیجه فعلا چندان اطلاعات خاصی در دست نداریم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.