دانلود بازی The Kindeman Remedy برای PC
دانلود بازی The Kindeman Remedy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Kindeman Remedy برای PC

پارسی گیم 13 آذر 1402 بدون دیدگاه
1,551 بازدید

دانلود بازی The Kindeman Remedy برای کامپیوتر

ترکیب چندین ژانر مختلف برای خلق یک اثر کاملاً نوین کاری است که بازی The Kindeman Remedy به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. این یک بازی ویدئویی است که به قلمرو تاریک و وحشتناک زندانی می‌پردازد که در آن بازیکنان نقش دکتر کیندمن و خواهر آنا را بر عهده می‌گیرند. این بازی به عنوان یک اثر کلیک و اشاره حساس به زمان با عناصر ساخت و ساز ارائه می‌شود که مکانیزم‌های مدیریت اقدامات پزشکی و اتاق‌های شکنجه را با هم ترکیب می‌کند. سبک بصری و ظرافت خشونت‌آمیز The Kindeman Remedy با بازی Ravenous Devils، عنوانی در همین سبک، مقایسه می‌شود و به خوبی آن را تقلید می‌کند.

دکتر کیندمن و خواهر آنا یک تیم دو نفره جالب را ارائه می‌دهند و با خلق لحظات طنز، کمدی را به روایت تاریک تزریق می‌کنند. به تصویر کشیدن یک زندان در جزیره بسیار خوب اجرا شده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بر زندانیان قدرت داشته باشند و در مورد سرنوشت آنها تصمیم بگیرند. اگرچه داستان سرایی ممکن است فاقد انسجام باشد، اما محیط به طور مؤثر بازیکنان را در فضای شوم بازی غرق می‌کند. گیم پلی شامل مدیریت هر دو شخصیت به طور هم‌زمان با چاشنی چالش و خشونت است. شما باید با در نظر داشتن زمان در این بازی، زندانیان را روی میز جراحی شکنجه کرده و گیم پلی با گذر زمان شدیدتر از لحظات قبل می‌شود.

بازی The Kindeman Remedy با موفقیت یک رویکرد شوک و خشونت به سبک فیلم‌های تارانتینو را به تصویر می‌کشد و یک فضای تیره و در عین حال جذاب زندان ایجاد می‌کند. تأثیر اولیه آن بر روی بازیکنان غیر قابل انکار است و بازی موفق می‌شود شما را ناراحت کند و برای کسانی که تجربه بازی‌های تاریک‌تر را قدردانی می‌کنند، مناسب است. سبک بصری و جو به طور مؤثر احساسات تاریک را منتقل خواهند کرد. بازیکنانی که به دنبال یک ماجراجویی تاریک و همه‌جانبه هستند، باید بازی زیبای The Kindeman Remedy را امتحان کرده و از لحظات سرگرم‌کننده شیطانی آن و خلاقیت کلی‌اش نیز به شدت قدردانی کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Savant Ascent Remix و Gunbrella را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Kindeman Remedy برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit or higher
Processor: i3-4130 3,40 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 750
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit or higher
Processor: Intel i7-6700HQ CPU@2.60GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 1050
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Doctor Carl Kindeman has lost everything. Scorned and hated by the entire medical community for his “questionable” methods, he accepted a miserable job in an appalling prison. But that is all part of the plan. Here, he will restore his lost reputation. Here, no one will notice his experiments. Doctor Kindeman would do anything to restore his reputation. Anything. Do with the inmates as you please. Let them die screaming on the electric chair, or save them…only to use them for your research afterward. Melt their bones, burn their intestines, or simply maul them to death: you are a genius, and they are just your guinea pigs.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.