دانلود بازی Gunbrella برای PC
دانلود بازی Gunbrella برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gunbrella برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1402 بدون دیدگاه
2,221 بازدید

دانلود بازی Gunbrella برای کامپیوتر

Gunbrella یک بازی اکشن ماجراجویی جذاب و از نظر بصری خیره کننده است که بازیکنان را به دنیایی تاریک و غرق باران سوق می‌دهد و عناصر داستان‌های معمایی و استایل کلاسیک پیکسلی را در هم می‌آمیزد. این بازی با یک قتل آغاز می‌شود و به سرعت موضوع را برای یک سفر پرخطر برای انتقام تنظیم می‌کند. قهرمان داستان که یک جنگلبان سرسخت است، سفری را آغاز می‌کند تا حقیقت پشت مرگ همسرش را کشف کند و دختر ربوده شده‌اش را نجات دهد. با مسلح شدن به اسلحه‌ای مرموز Gunbrella، یک اسلحه گرم با کالیبر بالا که هوشمندانه به عنوان یک چتر عمل می‌کند، بازیکنان در دنیایی پر از خطر، دسیسه و نیروهای ماوراء طبیعی حرکت می‌کنند. این بازی دارای باس‌های چالش‌برانگیز است که از نظر طراحی و سختی متفاوت‌اند.

دنیای بازی اگرچه نسبتاً کوچک است، اما در پاسخ به رویدادهای درون بازی دائماً در حال تکامل است. سبک هنری پیکسلی، فضایی رمانتیک را در کنار خشونت بی پرده‌اش قرار می‌دهد و یک تجربه بصری منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند از Gunbrella برای سر خوردن بر روی خطرات محیطی، دفع تیرها و شرکت در نبردهای تن به تن استفاده کنند. بازی به طور مداوم انواع مهمات جدید را با پیشرفت معرفی می‌کند و به مبارزه عمق می‌بخشد. این تعادل منجر به یک حلقه گیم پلی تمیز و لذت بخش می‌شود. ترکیب بی‌نظیر اسلحه با یک ابزار مورد استفاده دیگر بدون شک از آن دسته نوآوری‌ها است که تنها در بازی های خلاقانه مشاهده خواهید کرد. پس اگر یک داستان جذاب درون یک بازی اکشن برایتان جالب است، این بازی را دانلود کنید.

Gunbrella یک دنیای تاریک و خشن، مکانیک‌های گیم‌پلی قانع‌کننده، باس‌های چالش‌برانگیز و قهرمانی فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد که مجهز به سلاحی است که از سنت‌های قدیمی سرپیچی می‌کند. این یک بازی است که می‌تواند جوهر عناوین اکشن ماجراجویی کلاسیک را به تصویر بکشد و در عین حال پیچش متمایز خود را برای خلق یک شاهکار جدید اضافه کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های My Friend Pedro و Valfaris را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gunbrella برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 x64
Processor: Intel Core i3-4160 / AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT 640 / Radeon HD 7750
Storage: 800 MB available space
Additional Notes: The Minimum Specification listed allows gameplay experience with 60 FPS on average while using 720p resolution.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gunbrella is a gritty noir-punk action-adventure set in a world dependent on a rapidly diminishing natural resource. Fill the rain-soaked boots of a gruff woodsman on a quest for revenge, entering an unfamiliar town armed only with the titular Gunbrella, a high-caliber firearm that doubles as an umbrella. Your hard-nosed investigation soon becomes entangled with the inner workings of a creepy cabal of ghouls and gangsters, cops and cultists, and the fallout of corporate exploitation.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.