دانلود بازی Ravenous Devils برای PC
دانلود بازی Ravenous Devils برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ravenous Devils برای PC

پارسی گیم 18 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
4,453 بازدید

دانلود بازی Ravenous Devils برای کامپیوتر

امروزه سوژه‌های بسیار زیادی را می‌توان در قالب بازی‌های ویدیویی تجربه کرد. بازی‌های شبیه‌ساز مدیریتی که در طول آن باید کنترل و توسعه صنعت‌ها یا تجارت‌های مختلف را بر عهده بگیرید یکی از بهترین سبک‌ها برای تجربه سوژه‌های مختلف هستند. بازی Ravenous Devils از استودیو Bad Vice Games عنوانی جذاب و متفاوت در همین سبک بوده که ماجراهای دو خلاف‌کار دیوانه را که صاحب رستوران و خیاطی مرموز هستند برای شما روایت می‌کند تا با مدیریت شما، اعمال پلید و تاریک خودشان را ادامه دهند.

کاراکترهایی که در بازی کنترل می‌کنید Percival و Hildred نام دارند و به ترتیب صاحب یک خیاطی و رستوران هستند. آن‌ها برای پولدار شدن وارد شهر شده و برای رسیدن به این هدف، از هیچ کار پلید و ترسناکی دریغ نخواهند کرد. Percival باید در زمانی مناسب مشتری‌ها را به قتل برساند و پس از اینکه لباس‌های گران‌قیمت آن‌ها برای مغازه خودش برداشت، جسدشان را به زیرزمین رستوران Hildred بیندازد تا با گوشت آن‌ها غذا تهیه کند.

گیم پلی بازی در سبک Point & Click طراحی شده و مکانیک‌های ساده‌ای دارد. شما باید دائم دنبال لحظه‌های مناسب برای قربانی کردن افراد باشید و مواد اولیه غذاهای خود را با گوشت انسان آماده کنید. وقت‌شناسی باعث می‌شود هرگز کسی به شما مشکوک نشود. به‌تدریج، درآمد زیادی کسب می‌کنید و هر دو مغازه و ابزارهای خود را توسعه می‌دهید. سناریوی بازی به دلیل خون و خونریزی زیاد و اتمسفر تاریک برای هر فردی شاید مناسب نباشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Godlike Burger را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ravenous Devils برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit or higher
Processor: I3-4130 3,40 GhZ
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 750
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Mac is unsupported at the moment

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit or higher
Processor: Intel i7-6700HQ CPU@2.60GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 1050
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Manage a tailor shop and corpse-cooking business in a city where crime, corruption and poverty are commonplace. Percival and Hildred have just moved here with nothing but a dream: to get extremely rich.
Take control of Percival to manage the tailor shop, wait for the arrival of clients looking for new suits and dresses, kill them when the moment is right, and throw them down the trap door, leading to the kitchen. Not before stealing their outfits however, their materials ready to be made into brand new clothes: waste not, want not!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.