دانلود بازی The Game of Life 2 Lunar Age برای PC
دانلود بازی The Game of Life 2 Lunar Age برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Game of Life 2 Lunar Age برای PC

پارسی گیم 5 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,739 بازدید

دانلود بازی The Game of Life 2 Lunar Age برای کامپیوتر

بوردگیم‌ها یکی از فعالیت‌های جذاب فیزیکی در دورانی بودند که تکنولوژی و صنایع دیجیتال جایی بین مردم نداشتند. این سبک از سرگرمی علاوه بر اینکه جذابیت بالایی داشت، به دلیل لزوم وجود چند بازیکن برای اجرا، به گرد هم آمدن دوستان و آشنایان کمک می‌کرد و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای آن‌ها در کنار یکدیگر رقم می‌زد. امروزه پای سبک بوردگیم به بازی‌های ویدیویی نیز باز شده و عناوینی با الهام گرفتن از آن‌ها منتشر می‌شود. بازی The Game of Life 2 Lunar Age از استودیو Marmalade Game عنوانی جذاب در همین سبک و سیاق بوده که مملو از فعالیت‌های مهیج و لذت‌بخش است. به‌تازگی بسته الحاقی Lunar Age نیز برای بازی منتشر شده و محتوای آن را گسترش داده است.

The Game of Life 2 Lunar Age
در بسته الحاقی Lunar Age سرزمین جدیدی برای ماجراجویی به بازی اضافه شده است. شما در این قسمت، به کره ماه سفر کرده و مقر جدیدی در آنجا خواهید ساخت. شاید در ماه با موجودات فضایی ملاقات کنید و با فرهنگ آن‌ها آشنا شوید. اکنون می‌توانید مانند یک آدم‌آهنی یا فضانورد لباس بپوشید و از کره ماه، زمین را با تمام زیبایی‌هایش مشاهده کنید. شاید هم در طول ماجراجویی‌های خود، یک سیاهچاله را کشف کردید!

این بازی که شماره دوم سری خودش محسوب می‌شود، مملو از سرگرمی‌های مهیجی است که به‌خصوص برای بازیکنان کم سن و سال مناسب‌تر هستند. شما در این بازی نقش کاراکترهای کارتونی داخلش را خواهید داشت و به‌جای آن‌ها در این دنیای رنگارنگ، زندگی خواهید کرد. پس از ساخت و شخصی‌سازی کاراکتر، وارد محیط بازی شده و مانند یک بوردگیم فیزیکی، در هر نوبت فعالیت منحصربه‌فردی را انجام خواهید داد.

مهم‌ترین نکته، انتخاب مسیر زندگی است که تنوع زیادی هم دارد. شاید بخواهید ازدواج کنید، یا شغل خود را تغییر دهید، حیوان خانگی به سرپرستی بگیرید و بسیاری فعالیت دیگر که همگی روی نقشه با عبور از بلوک منحصربه‌فرد خودشان مشخص می‌شوند. گرافیک رنگارنگ و سه‌بعدی زیبای بازی هم این دنیای وسیع و سرگرم‌کننده را به زیبایی به تصویر کشیده و محیطی سالم و جذاب برای سرگرم کردن کودکان پدید آورده است.

در ادامه برای دانلود بازی The Game of Life 2 Lunar Age با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2 GHz single core processor
Graphics: DirectX 10 class GPU [1280 x 720]
Storage: 2 MB available space
Sound Card: Integrated sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

When you’re done finding success in the eco green cityscapes, there are more worlds to explore in THE GAME OF LIFE 2!
Launch into the brand new Lunar Age! Experience a futuristic time of adventure and discovery, where pegs build a society on the moon and live among extraterrestrials. Grow through life, from the Moon Base to a Biodome City and beyond, until you reach an Advanced Alien Civilisation! Dress up as an Astronaut, choose the Robot Suit, or rock the Retro Futuristic style. Graduate from the Lunar Academy, stay single or meet your one true love and get married in a dome with an Earth view. Adopt a pet, have a baby, become a Blackhole Explorer, and meet the aliens!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.