دانلود بازی Frontball Planet برای PC
دانلود بازی Frontball Planet برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Frontball Planet برای PC

پارسی گیم 3 آذر 1402 بدون دیدگاه
1,707 بازدید

دانلود بازی Frontball Planet برای کامپیوتر

به دنبال یک بازی هیجان انگیز هستید که بازیکنان را در قلب ورزش فوق‌العاده محبوب فوتبال به شکلی متفاوت فرو می‌برد؟ Frontball Planet برای شما ساخته شده است. این عنوان ماهیت این ورزش جهانی عظیم را در برمی‌گیرد، جایی که بازیکنان به طور استراتژیک از دستان خود برای هدایت توپ استفاده می‌کنند و هدف آنها پیشی گرفتن از حریفان است. خود را در مسابقات پویا در پس زمینه شهرها و فضاهای خیابانی متنوع تصور کنید. این محیط‌های پر جنب و جوش به عنوان صحنه‌ای برای رویارویی‌های پرانرژی و نفس گیر در برابر انواع مختلف دشمنان عمل می‌کند. بدون شک ساعت‌های زیادی در این اثر سرگرم می‌شوید.

Frontball Planet مجموعه‌ای از حالت‌های بازی را ارائه می‌دهد که هم برای بازیکنان انفرادی و هم برای کسانی که به دنبال هیجان‌های چند نفره هستند، چیزی برای سرگرم شدن دارد. در حالی که این بازی جنبه‌های اساسی ورزش فوتبال با دست را بازتاب می‌دهد، اما بازیکنان را با مکانیک‌های پیچیده خسته نمی‌کند. قدرت آن در سادگی کنترل‌ها و دسترسی است. این یک شبیه ساز فوق واقعی نیست، بلکه یک بازی ویدئویی کاربرپسند و آرکید است که با قوانین تعریف شده توسط خودش مطابقت دارد. از طریق محیط‌های جذاب و شخصیت‌های رنگارنگ، بازیکنان به راحتی تفاوت‌های ظریف این ورزش را با فوتبال واقعی درک می‌کنند.

چیزی که لایه‌ای از عمق و اعتیادآوری را به بازی اضافه می‌کند، عناصر قابل شخصی سازی آن است. با پیشرفت و پیروز شدن در مسابقات، می‌توانید شخصیت‌های اصلی را تغییر دهید و گزینه‌های مختلف بازی، سطوح دشواری و تنظیمات خاص را باز کنید. این به بازیکنان این قدرت را می‌دهد که سفر بازی خود را مدیریت کرده و حس مالکیت و تعامل را کسب کنند. جذابیت Frontball Planet از موانع سنی فراتر می‌رود و آن را به گزینه‌ای ایده آل برای سرگرمی‌های خانوادگی تبدیل می‌کند. فقدان خشونت و طبیعت لذت بخش و عجیب و غریب گرافیک بازی، محیطی سالم را ایجاد می‌کند که تجربه‌ای مناسب برای همه گیمرها می‌سازد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wild Card Football و Little League World Series Baseball 2022 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Frontball Planet برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit
Processor: Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9 sound device
Additional Notes: Controller support: Microsoft Xbox ® Controller for Windows®

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Frontball Planet is a video game for 1 or 2 players that reflects the most important aspects of this sport in which players use their hands to hit a ball in order to score goals against their opponents. Experience fun and action-packed matches in different cities and street spaces, different opponents to defeat and various game modes for both single player and local multiplayer. Although it is a sports game, the most important thing is the ease in the game and the simplicity of the controls. It is not a simulator but a quick and easy to understand video game that follows the official rules according to the Front Ball Federation. In an environment and with close and funny characters you will learn the rules of this fantastic sport.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.