دانلود بازی Little League World Series Baseball 2022 برای PC
دانلود بازی Little League World Series Baseball 2022 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Little League World Series Baseball 2022 برای PC

پارسی گیم 31 مرداد 1401 بدون دیدگاه
1,463 بازدید

دانلود بازی Little League World Series Baseball 2022 برای کامپیوتر

چیزی که در صنعت گیم زیاد است، بازی‌های ورزشی بوده که توانایی راضی کردن حتی دوآتشه‌ترین طرف‌داران آن مسابقات را خواهند داشت. از فوتبال گرفته تا بسکتبالی که هر ساله میلیون‌ها دلار بودجه برای ارائه یک بازی خوب ازشان مصرف می‌شود. با این حال تعدادی ورزش خاص هستند که در صنعت گیم به آن‌ها کمتر بها داده شده است. یکی از این ورزش‌ها بیسبال نام دارد که به واسطه Little League World Series Baseball 2022 حال می‌توانیم آن‌طور که شایسته‌اش بوده، بیسبال را تجربه کنیم.

بیسبال یک ورزش آمریکایی پسند و کاملاً متفاوت با سایر مسابقات ورزشی جهانی است. این بازی به زمان بندی و توجه زیاد به محیط نیاز دارد. به همین دلیل می‌توان قوانینش را به بهترین شکل ممکن درون یک بازی ویدیویی پیاده سازی کرد؛ البته مشکل اینجاست که بسیاری از کمپانی‌ها در انجام این کار ناموفق بوده‌اند. استودیوی IguanaBee با این حال روند متفاوتی را پیش گرفته و سعی داشته تا با فانتزی تر کردن و کارتونی ساختن این ورزش، بیسبال را یک بار برای همیشه در صنعت گیم جاودانه سازد.

Little League World Series Baseball 2022 تمام چیزهایی که یک عاشق بیسبال نیاز دارد را درون خود جا داده است. شما می‌توانید تیم کوچک خود را ساخته و با شرکت در مسابقات مختلف، به جایگاه بزرگ‌تری دست پیدا کنید. امکان شخصی سازی اعضای تیم و توانایی‌هایشان نیز در بازی وجود دارد. حالت مولتی پلیر، امکان بازی با دوستانتان را هم فراهم می‌کند. پس اگر به دنبال یکی از بهترین تجربه‌های بیسبال در صنعت گیم هستید، Little League World Series Baseball 2022 برای شما است.

بازی Little League World Series Baseball 2022 عنوانی در سبک ورزشی است. شما می‌توانید تیم بیسبال رؤیایی خود را ایجاد کرده و با رقیبان به مبارزه بپردازید. گرافیک زیبا و کارتونی این بازی توجه هر کسی را جلب کرده و طرف‌داران بیسبالی را راضی خواهد کرد. پس همین حالا به دانلود و تجربه آن بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های R.B.I. Baseball 21 و Super Mega Baseball 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Little League World Series Baseball 2022 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: X64 Dual Core CPU, 2+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD series card or higher. | Discrete Non Mobile GPU with 1 GB Ram
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: DirectX 11 or DirectX 12 compatible graphics card.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: X64 Quad Core CPU, 3+ GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD Radeon RX 590 series card or higher. | Discrete GPU with 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: DirectX 11 or DirectX 12 compatible graphics card.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Little League World Series Baseball 2022 allows you to Pitch, Slide, Slam, and Rally your way to Williamsport-glory as you compete to become the World Series CHAMPION of Little League!
Get in the game and become a Little League Baseball World Series CHAMP! Choose your team and showcase your skills as you compete through the bracket to see if you have what it takes to be named the Little League Baseball World Series Champion. Or, jump right into the action in an instant with Quick Play mode. Play with your friends for exciting local multiplayer tournament action for up to four players. Customize the rules, select your stadiums and teams, and see who wins it all!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.